Mlčím

„Když nemáš co říct, radši mlč,“ říká se.

Jsou období, kdy mě toho napadá tolik, že si témata na blog poznamenávám do mobilu, abych z nich mohla čerpat, až přijde období, kdy mě nic nenapadá. Jenže občas mě napadne i něco tak úžasného, o čem si myslím, že si to přece nikam poznamenávat nemusím. Je to tak geniální, že na to přece nejde zapomenout!

Jde…

Teď to ve mně hlodá a ve dne v noci přemýšlím, o čem že jsem to chtěla psát.

No nic. Do žádného z témat, které už mám v mobilu delší dobu, se mi teď pouštět nechce. Některá už jsou úplně „mimo mísu“, takže už je z toho mobilu asi radši rovnou vymažu.

Zatím tedy budete muset počkat, milí čtenáři a milé čtenářky, dokud se mi buď nevrátí paměť nebo se mi nestane něco zásadního, o čem bych se s vámi chtěla podělit. Zatím se mějte pěkně a užívejte si jaro!

Zanechat Odpověď

