7 let

Dnes je mému blogu 7 let.

Mám pocit, že k šestému výročí jsem psala teprve předevčírem nebo někdy minulý týden. Blog roste (nebo spíš stárne) stejně rychle jako děti.

Od minulého roku se toho tady moc nezměnilo. Pořád si čas od času zahrávám s myšlenkou, že psaní blogu pověsím na hřebík. Ale odhodlat se k tomu je těžší, než bylo se psaním blogu začít.

Stále mi vadí, jak jsou mé příspěvky v poslední době monotematické. Ale už se aspoň nestresuju, když je mezi nimi delší pauza. A taky cítím, že se u mě k něčemu schyluje: že se během tohoto roku v osobní sféře posunu zase trošku dál. Tak potom snad zase bude o čem psát 🙂

Děkuju věrným čtenářkám a čtenářům, že tu stále jste se mnou – někteří už dlouhá léta.

Už teď se těším, až si večer dám skleničku na oslavu. Sedm bylo vždycky mé oblíbené číslo.

 

7cake

7 thoughts on “7 let

  1. Alinka 24.2.2017 / 21:08

    Vsechno nejlepsi! Moc rada te ctu, tak zadne hrebiky, prosim ;).

  2. Quanti 24.2.2017 / 22:16

    Na novinky jsme zvědaví! 🙂

  3. Sedmi 26.2.2017 / 18:56

    Všechno nejlepší 😃 a piš, pořád mě to baví 😉

  4. Olinka 9.3.2017 / 19:32

    Milá Vanilko,
    tvůj blog jsem začala sledovat ještě v době, kdy pro mě byl poučením a srovnáním, jak se žije v jiné evropské zemi. Postupně jsem s tebou prošla těhotenstvím a narozením Motýlka i Kocourka… Sama děti nemám (a kdoví, jestli někdy mít budu) a věčným mateřským diskuzím o nich se raději vyhýbám. Výjimku dělám u tebe. O svých dětech píšeš krásně a i když je zmiňuješ skoro v každém příspěvku, nečiší z toho „vykojený mozek“, jak to u některých bývá. Svým zdravým přístupem k mateřství a rodičovství jsi mi naopak vzorem toho, že když si chytrá a soběstačná žena pořídí děti, může zůstat sama sebou. Proto doufám, že v psaní budeš pokračovat a přeji ti vše nejlepší 🙂

    • Vanilka 9.3.2017 / 21:18

      Milá Olinko, ty jsi mi skoro vehnala slzy do očí. Moc děkuji za milý komentář. Vše nejlepší i tobě.

  5. KUTlime 20.3.2017 / 12:02

    Ani nevím, proč jsem si myslel, že můj blog je mladší, ale přeji vše nej k výročí a hodně sil do dalšího psaní!

Zanechat Odpověď

