V bříšku

Včera nám v Luxu konečně napadlo trochu sněhu. 

Dnes jsme viděli na silnici projíždět takový ten náklaďák se zásobníkem soli (jak se tomu vlastně říká?!). Motýlek se samozřejmě začal vyptávat, co to je a proč, tak jsem mu to vysvětlila včetně toho, proč se solí silnice. 

„Já myslím, že už jsem takový náklaďák dlouho neviděl,“ prohlásil nakonec zamyšleně. 

„Já myslím, že jsi takový náklaďák ještě nikdy neviděl,“ odpověděla jsem mu. 

„A ty?“ 

„Já už jsem takový náklaďák viděla.“

„A táta?“ 

„Táta určitě taky. My už jsme s tátou viděli hodně věcí, víš?“ dodala jsem a připadala si u toho nejmíň jako šedesátnice. 

Pak se ještě pro kontrolu zeptal, jestli už takový náklaďák viděl jeho 14měsíční brácha, kterého jsem tlačila v kočárku. Pak to shrnul: „Takže ty už jsi takový náklaďák viděla. Táta taky. Ale já a Kocourek ne… Protože jsme byli v bříšku!“ 

Bylo na něm vidět, že je ze svého vysvětlení nadšený. Záhada rozluštěna. 

🙂

2 thoughts on “V bříšku

  1. Petra 4.1.2017 / 09:51

    Posypový vůz?
    Ten my tady v Pas-de-Calais neuvidíme snad nikdy. Jsem tu třetí zimu a sněžilo jednou asi deset minut, za chvíli byl ten jemný poprašek pryč.

  2. Veru 4.1.2017 / 10:20

    U nás, v belgických Ardenách, snežilo asi tak před dvěma minutami, teď se ohlédnu od stolu a už zase jenom déšť :-// ale máme aspoň trošku poprašku od včera, aby se jako neřeklo 🙂

Zanechat Odpověď

