Vlastní mobil

A je to tu. Chce svůj vlastní mobil. Ve tři a půl letech!

Půjčila jsem mu dnes na chvilku ten svůj. Chtěl si hrát s jednou Lego aplikací, která mi přijde docela „neškodná“. Samozřejmě preferuju, když si staví opravdové lego🙂

V poslední době nám funguje systém, kdy natáhnu časovač na mobilu třeba na 20 minut a Motýlek ví, že až mobil zazvoní, musí mi ho – bez křiku!!! – vrátit.

Jenže dnes jsem ho ještě před uplynutím nastaveného času načapala, že si prohlíží fotky. To mi v zásadě nevadí – na většině z mých fotek v mobilu je stejně on nebo Kocourek  a myslím, že je to lepší, než když si hraje hry. Ale dnes mě to trošku naštvalo. Ani nevím, proč. Řekla jsem mu:

„Motýlku, tohle se mi nelíbí. Když si chceš půjčit můj telefon a domluvíme se, co s ním budeš dělat, tak nechci, abys s ním pak dělal něco jiného. Nebo se příště aspoň zeptej.“

A on na to: „Mámo. Musíš koupit taky telefon pro Motýlka.“

„Motýlku. Kolik je ti let?“

Ukáže mi na prstech tři.

„Tak až ti bude takhle,“ ukazuju deset, „koupím ti vlastní telefon.“

„Joooo!“

Uf. Tentokrát mi to prošlo.

 

7 thoughts on “Vlastní mobil

  1. Petra 25.10.2016 / 12:51

    Mně se moc líbí, že to máte takhle časově omezeno!🙂

  2. kusanec | baby blog 26.10.2016 / 15:51

    Erwín taky tuhle přišel s tím, že jeho kamarád už má mobil. „Opravdický!“ Na obranu jeho rodičů musím podotknout, že jsem ho neviděla a třeba je to jen starý nefunkční model. I tak mě ale brzkost řešení vlastního mobilu zaskočila. Zatím ho teda nenapadlo si o něj říkat, ale to je jen otázka chvilky. Pak použiju tvoji odpověď. Snad taky projde…

Napsat komentář

