Nespíme dál…

Jednu noc (jednu!!!) jsem se relativně dobře vyspala. Noc ze středy na čtvrtek. Probuzena jsem byla několikrát, ale stačil dudlík. Kojila jsem jen jednou. Kocourek vydržel spát v kuse od osmi večer do půl čtvrté ráno. Mé srdce plesalo a samozřejmě jsem potají doufala, že to byla první taková noc z mnoha.

Nebyla.

Následující noc (ta včerejší) byla naprosto příšerná. Tak moc, že jsem Kocourka ráno objednala k doktorce, přesvědčená, že má zase zánět středního ucha. Nemá. Prý tak naříká kvůli zubům.

Jednička nahoře už se mu prořezává tři týdny. Přesně před týdnem vypadala dáseň v tom místě jako borůvka. Tento „pomalý“ zub mezitím předběhla dvojka dole. Doktorka dnes říkala, že brzy vyroste i ta druhá dvojka dole. A objevila něco, čeho jsem si nevšimla: že mu začínají růst stoličky!

Takže se asi ještě dlouho nevyspíme.😦

Mezitím si střádám témata, o čem chci napsat na blog, ale zatím nemám sílu. Snad brzy.

Hezký víkend!

4 thoughts on “Nespíme dál…

  1. Eliška 14.10.2016 / 22:04

    Zuby, pohroma huby. S prvním synkem jsme ohořeli i orýmovali každej zub.

  2. LE 15.10.2016 / 22:26

    Dneska asi tak hodinu po půlnoci jsem si na tebe vzpomněla – obě dítka mají rýmičku…
    Tak ať je to brzy za vámi! a těším se na nové čtení.

  3. kusanec | baby blog 18.10.2016 / 20:54

    Držte se!!! (Zkoušela jsi na dásně dávat nějaké tišící masti? Nejsem si jistá, zda opravdu fungují, ale za pokus to stojí. Minimálně Neurofen bych asi Kocourkovi dala. Mohl by spát klidněji.)

Napsat komentář

