S mužem v zoo

Během prázdnin jsem nepřečetla ani stránku z rozečtené knihy, zato blogy jsem si na iPadu a na iPhonu projížděla pravidelně – při uspávání Kocourka. Velmi mě pobavil článek Alinky o tom, jak byla v zoo s dětmi a jedním mužem. Vřele doporučuju k přečtení – je to velmi vtipné a výstižné. Tou dobou jsem netušila, že mě taková návštěva zoo za pár dní čeká. S mým vlastním mužem. A bylo to… strašné.

S naháněním čtyř ratolestí po zoologické zahradě ve Dvoře Králové mi přijela pomoct mamka. Jenže nakonec se u nás děti celkem držely. Nahánět jsem musela pouze svého manžela. A to neustále. Byl naprosto neschopný přizpůsobit se našemu tempu. Když děti potřebovaly čůrat nebo měly hlad (samozřejmě nikdy všechny najednou), vydal se za divokou zvěří na vlastní pěst. Aniž by nám o tom řekl! Když děti dlouho pozorovaly slony, nervózně funěl a pořád někam odbíhal. Když děti některá zvířata naopak nebavila a bylo potřeba zrychlit a přesunout se do nějaké záživnější části, najednou se začal znovunalezený muž neuvěřitelně loudat a zdlouhavě si fotil každého mravence. Na konci dne jsem byla značně vynervovaná z toho, jak jsem ho celý den někde sháněla, pobíhala kolem klecí a snažila se ho najít, a nakonec mu naštvaně volala – minimálně pětkrát.

Asi je to tak nastavené od přírody. Nám matkám prostě nevadí se dětem přizpůsobit. Ostatně do zoo ani nejdeme kvůli zvířatům, nýbrž kvůli těm dětem. Muži to prostě mají jinak🙂

8 thoughts on “S mužem v zoo

  1. Eliška 2.9.2016 / 19:48

    Haha, přesné. My takto byli poprvé na koupáku s dětmi. KVŮLI DĚTEM. Muž si stěžoval, že si to neužil :))

  2. Sedmi 3.9.2016 / 22:49

    nase dovolena v jesenikach totez… prece nejedu na dovolenou, abych se prizpusoboval porad jenom detem… ale uz me to nechava chladnou😀

  3. Jitka 4.9.2016 / 21:39

    Páni, jdu dát pusu mému manželovi. Jeseníky, koupaliště, návštěvy dětských hřišť, procházky, restaurace i nákupy botiček, vše bez problémů v rytmu dítěte! No aspoň z této diskuze vidím, že to není samozřejmost.

    • avespasseri 6.9.2016 / 21:08

      Totéž. Sama jsem kolikrát překvapená, že můj mužský exemplář asi není úplně normální exemplář🙂

    • Věra 9.9.2016 / 20:58

      Taky to takhle u nás naštěstí neplatí. Asi se prostě nedá úplně zobecňovat, všichni mužští nejsou stejní. A já zase trochu sobecky jdu do té zoo kvůli sobě a jsem teda zároveň ráda, že program vyhovuje i dětem.

  4. wandererbloguje 6.9.2016 / 20:23

    Sama se nemůžu dočkat, až budu mít děti, ale když to tak čtu, možná si je radši pořídím sama😀

Napsat komentář

