Sportovec

Dnes jsme s Motýlkem ušli/ujeli můj 6,5km běžecký okruh. On jel na odrážedle a já šla a místy běžela s kočárkem. Kocourek to celé prospal. Byla to neplánovaná akce. Netušila jsem, že to celé obejdeme. Několikrát jsem Motýlkovi navrhla, že se otočíme a vrátíme. Upozorňovala jsem ho, že je to daleko. „To nevadí,“ chlácholil mě. „To zvládneme!“ 

Zvládli jsme to. Trochu mě mrzelo, že jsem si nevzala své běžecké boty. I když mé zbrusu nové „fashion tenisky“ Geox, které jsem včera ulovila ve slevách, mi jsou na noze příjemné jako ty nejměkkčí bačkůrky – jsem z nich opravdu nadšená. 

Ke konci už byl Motýlek trochu unavený, ale statečně dojel na kole až k domovu. Jsem na něj pyšná a těším se, že z něj snad budu mít parťáka na běhání. Až bude mít kolo se šlapkami, to budou teprve výkony! 


4 thoughts on “Sportovec

  1. LE 28.6.2016 / 07:05

    Neplánované akce jsou nejlepší😉 obzvlášť, když takhle skvěle vyjdou!
    Jste dobří!
    A ty botky jsou super! Ideální…

  2. Calad 28.6.2016 / 17:22

    Botky super! Taky si rikam, ze je cas poridit si nejake lepsi kecky🙂
    (Jinak myslim ze ty triletaci dokazou hodne prekvapit, Eli dneska vysel do pulky Lysy hory! Fakt me prekvapil ja se bala ze bude knourat, ze to je do kopce.😀 )

  3. eva 30.6.2016 / 14:24

    ahoj. kup motylkovi normalni kolo s pedalama. jestli jezdi dobre na odrazedle, nauci se s pedalama za den-dva (bez kolecek!). nas syn si ho strasne pral ke 3. narozeninam, posadil se na nej a jel – neverili jsme. po trech mesicich uz ujel ca. 8 km.

    • Vanilka 30.6.2016 / 19:20

      Přemýšlím o tom! Ale Motýlek je spíš opatrný a vždy mu chvilku trvá, než si zvykne na nové věci. Myslím, že to necháme až na 4. narozeniny. Ale v dohledné době bych ráda pořídila koloběžku. Pro spestření🙂

Napsat komentář

