Motýlkovy hlášky: práce šlechtí

Dnes jsem Motýlkovi vysvětlovala, že až vyroste, bude si muset vybrat nějaké povolání a chodit do práce. „Jako táta,“ vysvětluji. „Táta pracuje v novinách. Je ředitel.“

Po krátkém zamyšlení mi oznamuje, že bude popelářem. 

„A proč?“ ptám se stejným tónem, jakým na mě v poslední době touto otázkou čím dál častěji útočí on. 

„Protože práce šlechtí!“ odvětí mi s úsměvem (ten můj králíček…) Ano, je to jasné: koukání na televizi musíme omezit.

Jinak jeho volbu víceméně schvaluji. Popeláři prý v Lucembursku patří spolu s řidiči autobusů a s pošťáky k nejlépe placeným povoláním. Musím si tuto informaci někde ověřit (ale na to mám ještě pár let čas).

One thought on “Motýlkovy hlášky: práce šlechtí

  1. Anna Rathkopf 24.5.2016 / 16:21

    Děti jsou boží, už se nemůžu dočkat až bude mini chlapík mluvit, ale dává si načas to zas jo🙂

Napsat komentář

