Světaznalec

Přišel mi e-mail z webu Světaznalec.cz. Že prý můj blog figuruje mezi jejich „užitečnými odkazy“ (och, já snad někomu připadám užitečná!) a že budou rádi, když se o nich na oplátku zmíním na svém blogu. Tak to prostě v blogosféře a na internetu všeobecně asi chodí. Tento přístup je mi ale sympatičtější, než když mě kontaktují různé PR agentury a žádají mě, abych napsala článek na objednávku o nějakém produktu některého z jejich klientů. I když ani to neodsuzuji – každý dělá svou práci a všichni se nějak živit musíme, že?🙂

Web Světaznalec.cz by se ale některým čtenářům, kteří na můj blog zabloudí, hodit mohl. Občas mi píšou mladí lidé, kteří – stejně jako já kdysi – touží po životě „někde jinde“, kteří chtějí někam vyjet a hledají si na internetu informace. A Google na ně občas „vyplivne“ můj blog. Momentálně tam ale najdou spíš moje zážitky z mateřské dovolené a nevím, jestli je moje články o dudlících a plyšových hračkách můžou nějak inspirovat… Zato Světaznalec.cz je určitě inspirovat bude! Najdou tam spoustu užitečných informací o práci v zahraničí, o studiu v zahraničí a hlavně zkušenosti dalších Čechů, kteří už někde v zahraničí žijí, jak jinak než v moderní podobě blogů a vlogů. Takže pokud vás život v zahraničí taky láká, určitě se na tento web jděte podívat.

2 thoughts on “Světaznalec

Napsat komentář

