Miminko v kašmíru

Jak  jsem psala minule, naše druhé miminko dostalo trošičku méně dárků než Motýlek, když se narodil. Ale vůbec mi to nevadí. Především mi nevadí, když nedostáváme oblečení, neboť ho mám plnou skříň a myslím, že to všechno miminko nemůže nikdy unosit. Spoustu oblečení bude mít po Motýlkovi. Samozřejmě jsem byla ráda, že dostal i pár zcela nových kousků, aby nenosil všechno obnošené. Ale dostal celkem dost zimního oblečení ve velikosti 6 měsíců… Trošku se obávám, že v teplých kalhotách s fleecovou podšívkou mu v dubnu či v květnu bude moc horko🙂 Naši přátelé a známí, kteří nám takové dárky nosí či posílají, za to však nemohou. Zřejmě mají pocit, že darovat oblečení v novorozenecké velikosti nemá moc smysl, protože z něj miminko hned vyroste. A v obchodech je teď k dostání pouze zimní oblečení, letní kolekce se objeví pravděpodobně hned po Vánocích (a já pevně doufám, že si v té době neuvědomím, že bych na jedno z dětí potřebovala třeba teplý svetr).

Naprosto nejvtipnější dárek jsme ale dostali od Motýlových akcionářů ze Švýcarska. Je to obleček béžové barvy ve velikosti 9 měsíců…

IMG_3790

… z pravého kašmíru…

IMG_3792

… který tudíž nesmí do pračky:

IMG_3794

Už se vidím, jak do tohoto hebkého luxusního oblečku navléknu své 9měsíční batole, které se v něm bude plazit po zemi a ochutnávat různé druhy pestrobarevných potravin jako mrkev či špenát. Zajímalo by mě, zda bohatí malí Švýcaři mají takové krásné oblečení na jedno použití, či zda je do něj maminky oblékají jen na procházky v kočárku, během kterých povinně spí, aby se neušpinili.

Ale aspoň jsem se po nějaké době opravdu od srdce zasmála (já nevděčnice).

5 thoughts on “Miminko v kašmíru

  1. Sedmi 6.12.2015 / 15:06

    Neblazni, to je přeci jen na rodinné focení ne? Povinně dokup ladící sety i pro ostatní!😀

  2. petra 6.12.2015 / 15:10

    Vypadá to luxusně, takový svetřík ve své velikosti bych si nechala líbit🙂
    Nám dali všichni, co kupovali oblečení, džíny. Nechápu proč. Asi to vypadá děsně cool, ale přijdou mi pro miminko nepohodlné a omezující.

  3. jolana88 6.12.2015 / 23:00

    S oblečením pro děti je to těžké – nejml. zase dostal oblečky, které „přerostl“ dřív než jsme byli doma z porodnice😉 Co se dárku týká – sice těžko dát (beru odhadem) cca čtyři tisíce za soupravičku – ale Je to Dárek, Mimčo bude mít výstavní věc, a to je přeci skvělé? Kašmír ledaco vydrží; i dvouvláknový hřeje krásně (natož vícevláknový), dítko potřebuje méně vrstev – tudíž má zajištěn pohodlnější pohyb. PS: a nejen do pračky, pozor i při praní a sušení zvlášť, Ale – stojí za to🙂

  4. LE 7.12.2015 / 14:08

    …hm, ale je to nádherné! měkoučké, teploučké, opravdu ani jednou ho do toho nenavlíkneš ;-)?

Napsat komentář

