Adventní kalendář

Nedávno jsem psala o tom, jak mě stresuje pomyšlení na blížící se Vánoce. To bylo ještě před porodem. Kupodivu jsem teď ve stresu (tedy aspoň z těch Vánoc) už trochu méně. Mezi dospělými rodinnými příslušníky se opatrně snažím hlásit pravidlo „každému jen jeden dárek“. A ty dárky už jsem pomalu začala nakupovat – většinou přes internet, i když asi silně prodělávám na poštovném, ale to se letos nedá nic dělat. Lítat po obchodech s ani ne měsíčním miminkem se mi moc nechce.

I adventní kalendář jsem nakonec koupila. Loni jsem ho vlastnoručně vyráběla a byla se svým dílem velmi spokojená. Až na to, že do krabiček od sirek se toho vlastně moc nevejde. Loni jsem do nich Motýlkovi schovala piškoty a malé (kvalitní švýcarské) čokoládky. Jenže piškoty jí pořád a čokoládu snědl jednu a další už nechtěl (což mi vůbec nevadí!). Došla jsem k závěru, že mu větší radost udělají drobné hračky. Tak jsem zainvestovala do adventního kalendáře Schleich, ve kterém jsou malá zvířátka a další „farmářské“ doplňky. Mimochodem pět zvířátek Schleich už mu miminko přineslo jako dárek, když se narodilo, a Motýlek je z nich pořád velmi nadšený.

Ten adventní kalendář Schleich je v takové adventní krabici s okýnky, já se ale rozhodla, že figurky vyndám a schovám je do kapsiček látkového adventního kalendáře, který jsem po velmi dlouhém vybírání a váhání také koupila. Snad nám vydrží několik let a snad se mi příští rok podaří sehnat ještě jeden takový podobný.

IMG_3784

5 thoughts on “Adventní kalendář

  1. Sedmi 26.11.2015 / 22:25

    Je, díky za tip na kalendář pro Vince🙂 snad to tady taky seženu

  2. Quanti 29.11.2015 / 13:27

    Ten látkový je super, to bych jednou chtěla umět ušít…

  3. Ela 30.11.2015 / 19:28

    Já jsem ušila látkové pytlíčky, akorát jsem to tehdá neodhadla a pro tři děti jsou malý, takže u nás budou v pytlíčku mapy, kde najdou dárek

  4. Lucie 14.12.2015 / 10:07

    Máme velkou rodinu a dárky jsme před dvěma lety odbourali. Nedovedli jsme si to představit, ale všem se nám hrozně ulevilo. Něco málo dostanou jen děti. My se sejdeme a jsme mnohem uvolněnější, než kdykoli dřív! A s kým se nesejdeme, tak si jen zavoláme, ale rozhodně mu neposíláme dárek poštou. K čemu to je? Vánoce jsou o rodinné a přátelské pospolitosti, proč se stresovat kvůli darům/věcem. Přeju hodně energie!
    P.S. O šílenostech mateřství jsem kdysi napsala komedii, třeba by se vám líbila:

    • Vanilka 24.12.2015 / 14:16

      Milá Lucie, teprve teď jsem si uvědomila, že jsem vám neodpověděla. Film jsem si pustila (po částech při kojení) a líbil se mi moc. Chvílemi k smíchu, občas spíš k pláči, neboť některé postřehy jsou tak „ze života“, až člověka zamrazí🙂 Díky moc!

Napsat komentář

