Trojčata

Dnes jsem neměla svůj den. Od rána věci nešly podle mých představ a hlavně jsem se postupně cítila čím dál víc unavená, fyzicky vyčerpaná. Až se mi z toho dělalo nevolno.

Z posledních sil jsem se s Motýlkem, po obědě nespícím a celé odpoledne překypujícím energií, autem dopravila do parku s hřištěm. Tam jsem si konečně odpočinula. Motýlek se zabavil bedlivým pozorováním asi 12letých dětí, které na sebe sypaly písek (nevím, jak mu příště vysvětlím, že on na ostatní děti písek házet nemá). A já se zabavila pozorováním maminky, která na hřiště přišla spolu se třemi (!) dětmi stejného (!!) věku a stejného vzezření. Trojčata. Zhruba 18 měsíců stará. Dvě holky a jeden kluk. To byl hukot! Zvlášť když houpačky tam byly jen dvě a především jejich maminka měla jen dvě ruce. Tudíž po celou dobu minimálně jedno z dětí řvalo. Než dorazil tatínek. Ten pak dostal patřičně vyčiněno za to, že přišel tak pozdě. Ovšem od té chvíle působili jako dokonalá rodinka.

Pro mě byl pohled na ně velmi přínosný – zvlášť před příchodem tatínka. Najednou jsem se cítila mnohem lépe! Vždycky pomůže, když se člověk může přesvědčit, že může být i hůř🙂

 

3 thoughts on “Trojčata

  1. Martina 20.8.2015 / 20:21

    Tak to se teda lekla! Podle nadpisu článku jsem usoudila, že čekáš trojčata!!! :o)
    No vidíš a zatím si můžeš pěkně vychutnávat Motýlka a těšit se na jedno miminko, není to krásný?

    • Martina 20.8.2015 / 20:22

      Jsem se lekla, samozřejmě :o)

  2. Sedmi 20.8.2015 / 22:05

    Jo, to je fakt, občas jsou situace, kdy na tři děti je potřeba víc rukou než dvě… A to mám ty děti postupně, najednou si to neumím představit…

Napsat komentář

