Vyhvízdaná

Tento týden už se mi dvakrát stalo, že když jsem procházela okolo dělníků pracujících před naší redakcí, začali hvízdat.

wolf-whistling-3Dosud jsem žila v přesvědčení, že pánské hvízdnutí je poněkud neomaleným projevem obdivu vůči kolemjdoucí ženě, leckdy spoře oděné (viz ilustrační obrázek).

Spoře oděná jsem vzhledem k vedru možná byla. Ale významem jejich hvízdání si už tolik jistá nejsem, když před sebou tlačím ten svůj 25týdenní pupek a na puse mám opar.

Uniklo mi něco?

Znamená dnes hvízdání už něco jiného?

Nebo mě chtěli vypískat?!

7 thoughts on “Vyhvízdaná

  1. Sedmi 23.7.2015 / 19:33

    Klídek, ocenovali hezkou ženskou🙂 a bříško k tomu patří, znamená to, že jsi plodná ne?

  2. Hanka 24.7.2015 / 08:44

    Neřeš to, hvízdání je prostě obdiv a tak si ho užívej😉 já si ani nepamatuju, kdy na mě někdo naposledy hvízdal🙂

  3. Lucie 24.7.2015 / 14:00

    Je to lichotka! Před 2 týdny jsem šla z noční služby, kam si odskakuji z mateřské dovolené jednou do měsíce (pracuji jako lékařka). Unavená, zpocená, nevyspalá, v červených letních šatech. Jdu do naší ulice a na rohu na mě troubí a mává tak dvacetiletý mladík. No, musím říct, že mi to zalichotilo, mně matce 8miměsíčního dítěte, po 15 hodinách práce v noci. A to jsem ještě nevěděla, že ten těhotenský test, co jsem si udělala dvě hodiny poté, vyjde pozitivně… Chlapi, i když jsou někdy všelijací, umí někdy zvednout sebevědomí. BTW, hlásím se do klubu matek s dětmi brzy po sobě…

    • avespasseri 27.7.2015 / 19:04

      Jo… já to zažila před 2? lety ve Španělsku :-)) Šla jsem zjišťovat odjezd autobusu na nádraží a jelo kolem auto s mladíky. Se mi to nikdy nestalo… až ke čtyřicítce :-))))) Letos na dovče mě balil další zajíček u nás v hotelu… no, asi se nuděj a je jim jedno, co jim přijde pod ruku :-))) To ale určitě není tvůj příklad :-)))))))) Každopádně to potěší a pobaví a o to jde :-)) Ať žije léto!

  4. Oh My Beautiful Life 26.7.2015 / 08:02

    Ber to jako lichotku, to je milé! Už dlouho nepamatuju takový projev na ulici. Asi bych měla zajet do Itálie 😂.

Napsat komentář

