Autíčková metoda (nočník) – update

Omlouvám se všem bezdětným čtenářkám a čtenářům, pokud tady ještě nějací jsou. Nikdy by mě nenapadlo, že na toto téma budu psát… Slibuju, že příště zde najdete téma, které se netýká čůrání, kakání, kojení, blinkání ani dětí obecně.

Tak jsem Motýlka celý týden za každé vyčůrání do nočníku obměňovala samolepkami ve tvaru autíček. Vítal je s nadšením, ovšem nezdálo se mi, že by ho možnost získat další samolepku nějak motivovala k tomu, aby na nočník chodil častěji.

Až v pátek. Už skoro spal a z ničeho nic zvedne hlavu a úzkostným hlasem mi řekne: „Mámo… nočník!“ Nevěřícně se ho ptám: „Chceš na nočník?“ Odpověď: „Jo!“ Tak jsme honem šli. A on se vyčůral. Ouaaah! Jsem z toho celá vedle, že si o to sám řekl, že ho obdaruji hned čtyřmi novými samolepkami. Pak šel v klidu spát. V noci se jako obvykle přestěhoval do naší postele, takže probuzení bylo společné. A první, co po otevření očí řekl, bylo: „Mámo… nočník!“ Tak jsme zase honem šli. A zase se vyčůral.

Dmula jsem se pýchou celé dopoledne. On to pochopil! Sice nevím, jestli díky samolepkám, nebo mu to prostě zrovna „seplo“, ale to je celkem fuk.

Měla jsem tendenci mu ten den rovnou strčit slipy, ale náročný program dne mě od toho odradil. Pokračujeme pozvolna. Ale jeho večerní přání se před spaním ještě vyčůrat se od té doby několikrát opakovalo.

V sobotu večer se stal zázrak číslo dvě: Motýlek zvolal „Mámo… nočník!“ a udělal do něj bobek. Pár už jich teda bylo i v plínce, ale to vůbec nevadí.

Myslím, že je to na velmi dobré cestě. Tak dobré, že asi pro jistotu zkusím zabalit nočník do kufru a povezu ho koncem týdne letadlem! Čeho všeho není matka schopná, že?

7 thoughts on “Autíčková metoda (nočník) – update

  1. Jane 16.6.2015 / 13:22

    Já teda bezdětná jsem a čtu všechny články i o kakání😀 ale zajímá mě, Motýlek s tebou mluví česky a s tatínkem francouzsky?🙂

    • Vanilka 16.6.2015 / 15:48

      Ne, zatím s námi oběma mluví směsí obou jazyků. Ale to se určitě časem srovná🙂

  2. Oldrich Horak 16.6.2015 / 16:19

    Jupí! Přesně tak jsme to měli před rokem. Přichází vám fáze: „Prenosný nočník všude s sebou“ a řešit, kde je vhodné ho použít a kde ne. V Rakousku se nám podařilo pohoršit nočníkem na veřejnosti starší dámu. Řekli jsme ji, zde tedy měl čůrat mimo nočník, aby byla spokojená, a víc se s námi nebavila. V Čechách všude v klídku🙂 Teď už chodí venku jen a jen na WC a objevuje s nadšením automatické fotobuňky a splachovadla a osušovače rukou.

  3. LE 17.6.2015 / 22:39

    tak to je super! A ani sis nemusela brát dovolenou😉

  4. Iva 18.6.2015 / 13:15

    U nas se taky odmenovalo samolepkami, akorat jsme je lepili primo na nocnik. Tak pekne
    jsme ale nemeli 😀.

Napsat komentář

