Stříhám metr

Obrazně řečeno stříhám metr do začátku mateřské. Ta v Lucembursku začíná 8 týdnů před termínem, u mě tedy oficiálně 5. září, ale vzhledem k tomu, že v srpnu míváme v práci „celozávodní dovolenou“, beru jako začátek své mateřské 31. července. V září se na těch pár dnů do práce už nevrátím, prostě si vezmu dovolenou pár dnů navíc.

Do 31. července mi zbývá 57 dní.

Neuvěřitelně se na mateřskou těším. A to i přesto, že už vím, jak snadno se může zvrtnout. Při svém prvním těhotenství jsem vydržela v práci až do těch osmi týdnů před termínem, pak si užívala pár dnů volna a následoval pobyt v nemocnici, a potom klid na lůžku doma narušený jen častými kontrolami v porodnici. Takhle jsem si to nepředstavovala.

Tentokrát si tedy nedělám žádné konkrétní plány, co všechno budu na mateřské do porodu podnikat (kromě prázdnin, které už máme zarezervované a na které bych přece jen ráda jela). Od září budu mít Motýlka doma, jen na dvě dopoledne v týdnu bude chodit do jesliček, takže program budu mít jasný🙂

Těším se prostě na to, až:

  • se zbavím ranního vstávání…
  • … a až ráno nebudu muset budit Motýlka, neboť oba máme po ránu mnohem lepší náladu, když se můžeme do sytosti vyspat;
  • nebudu muset řešit dilema, zda dát nastydlého Motýlka do jeslí nebo ne…
  • … a až se nebudu v obou případech cítit mizerně, protože buď jsem špatná matka nebo se psychicky zhroutím kvůli náloži práce, která se mi zatím v kanceláři kupí;
  • … nebudu mít neustále zpoždění jako mám teď: ráno přijíždím pozdě do kanceláře, odpoledne přicházím pozdě do jeslí, mezitím příliš pozdě vyzvedávám nákup objednaný přes internet, večer nestíhám udělat večeři včas, než začne Motýlek kvílet hlady a hrabat se mi v přebalovací tašce, protože ví, že tam jsou aspoň kukuřičné chlebíčky nebo křupky, a nakonec ho ukládám příliš pozdě do postele, protože dřív jsem to prostě nezvládla.

Asi si koupím krejčovský metr.

4 thoughts on “Stříhám metr

  1. K 3.6.2015 / 13:35

    Hezké plány, závidím, i když taky vím že nemá cenu nic plánovat, hlavně ke konci těhotenství. Pracovala jsem do 6 týdnů před plánovaných termínem porodu. Malá se ale narodila o měsíc dřív, takže veškeré plány padly:-) Ale zase jsem se vyhla spousty otázkám, kdy už atd. Jednoho rána jsem všechny překvapila:-) že jako UŽ

  2. Sedmi 3.6.2015 / 19:31

    No já tu krátkou mateřskou nechápu …Ale EU už nás honí taky ,tak je to otázka času a budeme na tom podobně…
    Užívej🙂

  3. Oh My Beautiful Life 7.6.2015 / 10:40

    Užívej každého dne a plány radši nedělej. Koukni, jak to bylo u nás. Narodil se o 2t dřív, pak Junior neštovice a už to jelo 😂😂😂

Napsat komentář

