Pozice H

Bylo období, kdy Motýlek spával celou noc. Ve svojí postýlce! Někdy třeba od 8 večer do půl desáté ráno. To zhruba někdy mezi 3 a 7 měsíci.

Bylo období, kdy jsem nebyla schopná ho uložit do postýlky. Ukládat musel Motýl.

Bylo období, kdy se každou noc budil ve 2 ráno.

Bylo období, kdy se každou noc budil ve 4 ráno.

Bylo období, kdy se každou noc budil v 11, ve 2 a ve 4 ráno.

Bylo období, kdy jsem ho každou noc za šíleného řevu musela převlíkat, protože měl pročůranou plínku i pyžámko.

Bylo období, kdy ke klidnému usnutí i spánku potřeboval moji ruku. To bylo dlouhé období, během kterého jsem vážně uvažovala, že si tu ruku uříznu.

Bylo období, které stále trvá, kdy se každou noc stěhuje do naší postele. Bylo období, kdy jsme se tak v pohodě všichni tři vyspali.

Teď máme období spánku v pozici H. Víte, co tím myslím?

Jaképak bude období příští zimu? Pozice E? M? Na to už nám žádná normální (samozřejmě manželská) postel stačit nemůže!

J2BRj

6 thoughts on “Pozice H

  1. Milan 6.5.2015 / 15:22

    Na dvojité w je vás ještě málo.

  2. Quanti 6.5.2015 / 19:20

    Jé, skoro všemi fázemi jsme prošli taky! Teď máme období, kdy se mezi půlnocí a čtvrtou přesunou do naší postele jak mimiňák, tak batole, a občas na to ani nestačí abeceda😀

  3. Mámou Stylově 7.5.2015 / 22:09

    I my spali v této pozici, celé těhotenství jsem spala s pupkem vystrčeným z postele, protože už pomalu nebyl kde na posteli položit…V šestinedělí se to ale utnulo, nešlo to dál a já nemola vstávat na kojení a být ještě buzena kopáním divošky. Takže teď spíme odděleně a celkem nám to prospívá🙂

  4. Oh My Beautiful Life 7.5.2015 / 23:00

    Marti, Junior za náma taky chodil. A po první noci v ložnici i s miminem jsem se stěhovala do dětského – já a Mimi v pokojíčku, prcek od začátku ve svojí postýlce, no a v ložnici zůstal manžel s Juniorem. Před dvěma měsíci jsem zjistila, že se v noci Mimi budí přesně v době, kdy přijdu a vržu s postelí. Tak jsem ho nechala spát samotného a já jsem v Juniorově pokojíčku. A Mimi i maminka spinkají. Do ložnice se mi moc nechce – nebudu se mačkat a okopávat. A taky to chrápání… Ale pst! 😂😂😂

  5. Blog Zrzky 7.5.2015 / 23:10

    Také bojujeme každý den minimálně jednou v noci ve třech v posteli, nutno dodat, že my tři plus můj rostoucí pupek. Zkusíme přestěhovat dceru do pokojíku, ale myslím, že vím, že to neklapne a jsem dost zvědavá, jak budu od září kojit miminko s dcerou rozloženou přes moji hlavu🙂

  6. Amelie 17.5.2015 / 18:19

    Moje děti k nám do postele nelezly. Jen jako novorozeně jsem tam chvíli měla Jeníčka, ale o spaní nespaní bych mohla vyprávět.

Napsat komentář

