Zanedbaný blog

Tenhle měsíc svůj blog zanedbávám ještě víc než obvykle.

Zhruba měsíc a půl (v kuse) mi bylo dost zle, a to od rána do večera (v kuse) a někdy i v noci. Nejsem sice blinkací budoucí maminka (ani u Motýlka jsem nebyla), ale žaludek na vodě a podivná chuť v puse mě vyčerpávala celou tu dobu a bylo těžké normálně fungovat. Kromě toho mě přemáhala únava – párkrát se mi stalo, že se mi odpoledne cestou z práce za volantem skoro zavíraly oči a musela jsem si doma pak aspoň na 20 minut lehnout, než jsem s černým svědomím a zpožděním vyrazila pro Motýlka do jeslí. Večer jsem se většinou cítila opravdu na pokraji fyzických sil a měla velmi špatnou náladu z toho, jak blbě mi je.

Teď jsem ve 13. týdnu a už deset dní se cítím mnohem lépe. Ještě to není úplně ono, ale je to na dobré cestě. Tak snad se mi zase brzy vrátí inspirace ke psaní.

4 thoughts on “Zanedbaný blog

  1. avespasseri 28.4.2015 / 19:46

    Těžké začátky… ať je pokračování pohodovější… :-))

  2. K. 28.4.2015 / 19:52

    Jak to popisuješ, tak to muselo být strašné, ať už je jen lépe:-)!

  3. Jitka 28.4.2015 / 23:49

    Ať je Ti už jen lépe a lépe. A kdyby náhodou se únava a žaludek na vodě vrátily, sháněj se v lékárně po B6 vitamínu (já brala např. nějaký drahý koloidní či co).

    Velmi se doporučuje obecně proti nevolnostem v těhotenství, pro energii a dobrou pohodu (podporuje nějak vstřebávání hořčíku a to asi pomáhá) a taky obecně na otěhotnění (ne, že bys to potřebovala… ale horm. antikoncepce obecně B6 nějak odbourává, takže si jej mají ženy, které antikoncepci berou, doplňovat jinak) a těhotenství. Třeba by Ti pomohl (byť se doporučuje spíš dlouhodobé užívání předem pro nějaký efekt).

Napsat komentář

