Právě čtu – překvapivě!

V sobotu jsem se náhodou ocitla v knihkupectví. Vždycky pro mě bylo těžké NEKOUPIT si knihu. Momentálně jich na mém nočním stolku čeká pěkná hromádka a já už při pohledu na ni ani nemám černé svědomí. Prostě to beru tak, že si je přečtu, až budu ve své roli matky méně populární.

Takže pořídit si další knihu, kterou si budu moct na tu hromádku přidat, je samozřejmě velká hloupost.

Koupila jsem si rovnou dvě🙂

Jednu knížku o Mali od Erika Orsenny a jednu od Zadie Smithové, která v Čechách vyšla pod názvem Severozápad.

Velikonoční víkend jsme trávili u Motýlových rodičů a přiznám se, že poté, co jsem večer uložila Motýlka, jsem se trochu nudila… A tak se mi nová knížka (ta od Zadie Smithové) hodila. Hned jsem se začetla a dnes mám za sebou obdivuhodných 100 stránek!

A ten požitek ze čtení „obyčejné“ beletrie je slastný!

 

2 thoughts on “Právě čtu – překvapivě!

  1. Michal Ozogán 7.4.2015 / 18:51

    Já tady když jdu do knihkupectví, tak si řeknu, že bych si mohl koupit tohle a tohle a tohle, ale jak je toho hrozně moc, tak se zaleknu, nechce se mi moc utrácet a buď na ty knihy zapomenu nebo si je půjčím v knihovně. A stejně je můj problém, že ač mi tolik nepřibývá nepřečtených knih, tak knihovnička se stejně už prohýbá a číst nové knihy budu moct až se přestěhuju.

  2. Iwi 7.4.2015 / 21:28

    Naprosto chápu ten pocit ze čtení „obyčejné beletrie“😀 Já většinou čtu literaturu faktu, ale někdy je potřeba jen relaxovat – i na mě to teď přišlo, takže jsem si dala Miniaturistu a Pařížskou manželku. Obě byly fajn, ale Pařížská manželka se líp četla a člověka vtáhla krásně do děje😉

Napsat komentář

