Mateřství mě začíná opravdu bavit

V poslední době mám dojem, že nám to s Motýlkem skvěle klape. Báječně si rozumíme. Sem tam samozřejmě dojde k nějakému nedorozumění (třeba když prší, já chci domů a on za žádnou cenu nechce opustit místo, odkud zpoza plotu už dvacet minut obdivuje bagry a jeřáby), ale i takové chvilky zvládáme čím dál lépe a většinou se rychle dohodneme. Celkově mi přije, že nacházíme jakousi rovnováhu a že se konečně má pozornost nemusí soustředit jen na něj. Tedy i nadále se mu během těch pár odpoledních hodin, když skončím v práci a vyzvednu si ho z jeslí, snažím plně věnovat. Ale už u toho zvládnu i bez stresu uvařit večeři… nebo si trochu odpočinout.

Tak třeba dneska: naše „hra“ spočívala v tom, že jsem ležela na posteli (!) a Motýlek si na mém nočním stolku stavěl vlak z Lega. Když potřeboval s něčím pomoct, řekl si. Když mu chyběl nějaký dílek, řekl mi „Počkej“ a svou zuřivou gestikulací mi dal najevo, že se nemám ani pohnout. Odběhl si do pokojíčku pro kostičku, kterou potřeboval, a vesele stavěl dál. Já si u toho chvílemi dokonce i četla! To bylo před pár měsíci nepředstavitelné. Pak na mě naházel všechny svoje plyšáky a všem nám poručil, že máme spát.

No vážně – nebyla to nádherná hra?

2 thoughts on “Mateřství mě začíná opravdu bavit

  1. veve 5.3.2015 / 07:24

    🙂 to je ale krásná hra. Synek si začíná taky krásně hrát sám, většinou u toho využívá pelíšek psa, dost často i s ním🙂. Hru v leže taky máme, ale není tak úžasná, jako ta vaše. Syn my poručí „hají“, ukáže kam,já si musím lehnout, zavřít oči a on mě kousne do nosu….:-D taky fajn hra😀

  2. Oh My Beautiful Life 6.3.2015 / 14:31

    jů, hra na spaní je nejlepší🙂 Užívej si to. Já byla touhle dobou s pupíčkem a byla jsem strašně unavená. Přijde mi, že Junior právě proto zlobil, že se dožadoval pozornosti a aktivit, které jsem mu kvůli únavě a bolavému břichu nemohla dát a taky jsem byla strašně nervózní a hodně křičela… naštěstí už to máme za sebou.

Napsat komentář

