5 let

Můj blog už má zase narozeniny. Mám pocit, že o čtvrtém výročí jsem psala včera…

Je to tedy už 5 let, co – více či méně pravidelně – píšu. Moc děkuju vám, čtenářům a čtenářkám – více či méně pravidelným. Bez vás bych v sobě dostatek disciplíny na tak dlouho asi nenašla a už dávno bych blog zrušila.

Dárek jsem si nadělila vskutku povedený, ale o tom vám napíšu někdy příště. Teď nemám moc času.

Blogu jsem k pátým narozeninám pořídila nový outfit. Snad se vám líbí.

Tak si dnes za mě snězte kus dortu a vypijte sklenku vína, zkrátka si dejte něco dobrého, co máte rádi. Bude mi ctí být dnes vaší záminkou k oslavě😉

5svicek

 

8 thoughts on “5 let

  1. Oh My Beautiful Life 24.2.2015 / 11:55

    Gratuluji k výročí! Moc ráda Tě čtu, nic neruš a pokračuj, prosím. Nový blogový outfit je moc pěkný!

  2. avespasseri 24.2.2015 / 14:11

    Taky gratuluji! Pěkné počtení… a člověk se něco přiučí. Mezikulturní vztahy mě vždycky zajímaly… nějak jsem tomu nakonec unikla🙂 I když mám ještě v živé paměti, jak jsem své kamarádce Češce překládala moravštinu mého manžela :-)))))

  3. Calad 24.2.2015 / 15:16

    Gratuluju! A stránky se povedly🙂 Najednou mi přijde, že pět let je jen chvilka. Ale takových věcí, co se událo!!!

    Přeju ať se daří blogu a hlavně pisatelce co nejlépe a další pětiletka se jí podaří tak jak si představuje!🙂

  4. Sedmi 24.2.2015 / 19:34

    Gratulace🙂 taky chodim rada pocist. Vzhled je moderni a dobre se to cte, ale nejak jsem byla zvykla vic na ten stary… asi to chce cas🙂

  5. lucisko 24.2.2015 / 22:32

    Gratulujem,moc rada ta citam uz dlhsiu dobu,ake nejak som si nikdy nenasla cas komentovat.No teraz,tie dlhe hodiny kojenia a internet v mobile….:)

Napsat komentář

