Volný večer

Vůbec mi nevadí být občas sama doma. Ostatně od té doby, co máme Motýlka, nejsem sama doma už skoro nikdy. Ale nevadilo mi to ani dřív, když jsem ještě Motýlka neměla. Dokonce mi ani nevadilo sama bydlet. A naopak mi teď občas samota trochu chybí… Ale v žádném případě se nechci rouhat!

Dnes odjíždí Motýl do zítra na služebku a já mám tudíž na dnešní večer spoustu plánů, které se vzájemně moc neslučují:

  • uložit Motýlka včas do postele (tj. nejpozději v osm);
  • uvařit si svou oblíbenou omáčku na těstoviny (Motýl ji má taky rád, ale on večer těstoviny většinou jíst nechce);
  • dlouho se opečovávat v koupelně;
  • číst si v posteli;
  • jít brzo spát.

Je mi jasné, že poslední bod bude nejtěžší splnit. A taky jsem si vědomá toho, jak křehké ty moje celkem obyčejné plány jsou. Ve skutečnosti má průběh mého „volného“ večera ve svých rukou Motýlek. Snad ze mě nevycítí, jak moc se na ten „čas pro sebe“ těším.

 

6 thoughts on “Volný večer

  1. avespasseri 23.2.2015 / 12:25

    Tak přeji, ať ti to všechno klapne, jak si představuješ. Nebo třeba ještě líp🙂 Takové večery jsou pro mě nutnost… vypnout… načerpat energii…

  2. Sedmi 23.2.2015 / 13:17

    mam to podobne, nevadi mi byt sama. ted tu budu taky par veceru, Lev jel s May na ty hory… tak uvidime, co stihnu. Ale budu rada, kdyz zkusim nove laky na nehty a obarvim si konecne po pulroce hlavu a k tomu prectu nejakou knizku…

  3. Oh My Beautiful Life 23.2.2015 / 17:52

    Přeju Ti, ať se Ti aspoň půlka podaří. Já jsem poslední dobou tak rozlítaná, že ve chvíli volna stihnu jednu věc a to jsem ještě ráda. Většinou mi děti dělají čáru přes rozpočet…🙂

  4. lucisko 24.2.2015 / 22:39

    Tak hadam tvoj volny vecer dopadol podla predstav! Ja po niecom takom dlho tuzim,uvarit si dobry caj,alebo si dat i pohar vina,v klude si precitat knihu,alebo si pozriet cely film bez prerusenia,dat si vanu,vyspat sa.Mam ale 9 mesacnu dceru,ktora vyzaduje vsetku moju pozornost a pritomnost aj ked spi🙂 A so spanim je to u nas este stale dost divoke:/ hadam sa to uz coskoro zmeni🙂

Napsat komentář

