Panda

Včera jsme byli s Motýlkem po dvoutýdenní absenci zase na kurzu plavání. Motýlek si to pěkně užil a svou radost projevoval mohutným cákáním.

Když jsem vylezli z bazénu, jako vždy jsem ho pečlivě osušila a oblékla, prohodila přitom pár slov s ostatními maminkami (teď, když jsou děti větší a kurzy se konají v pozdějším odpoledni, je tam sice i pár tatínků, ti se ale s nikým moc nebaví) a pak jsme se s Motýlkem přesunuli do šatny, kde jsem se převlékla i já. Z kabinky jsme procházeli k vysoušečům vlasů kolem zrcadel. Rychle jsem se na sebe podívala a svou pozornost jsem okamžitě zaměřila na čáru, kterou mi do čela vryla plavecká čepice. Vysušila jsem Motýlkovi vlásky. Já je moc mokré neměla. A pak jsme si to namířili k východu. Na recepci jsme si nechali potvrdit parkovací lístek a odkráčeli k autu.

Doma jsem Motýlkovi ohřála večeři, nakrmila ho a pak zahnala do koupelny, aby si dal sprchu. V bazéně se totiž sprchovat zatím nezvládáme, tak ho vždycky po plavání ještě doma vykoupu. Stejně to patří k našemu večernímu rituálu, a když koupání výjimečně vynechám, Motýlek je z toho celý nesvůj. Před koupelí mi ještě pomohl vyndat prádlo ze sušičky. Podával mi jednotlivé kusy oblečení a já je skládala. Potom jsem je uložila do skříní a pár kousků jsem zanesla i do té Motýlkovy v jeho pokojíčku. Jeho skříň má na dvířkách velké zrcadlo. A z toho zrcadla na mě vykoukla panda.

Ano, teprve v té chvíli jsem si všimla, že mám totálně rozteklou řasenku pod levým okem a že vypadám v lepším případě jako blázen a v horším případě jako týraná žena s monoklem. V hlavě se mi promítly obličeje všech osob, které jsem od chvíle, kdy jsem vylezla z bazénu, viděla nebo se kterými jsem dokonce mluvila: instruktorka, dvě maminky, spousta lidí v šatně, pán na recepci, který mi potvrzoval ten parkovací lístek… V první chvíli jsem nevěděla, jestli mám samou ostudou brečet, nebo se smát. Rychle jsem si tu černou skvrnu pod okem rozmazala do ztracena, pokrčila rameny a zasmála se tomu. Zpátky už se to vzít nedá. A nic hrozného se nestalo. Jen se příště před plaváním pro jistotu odlíčím.

10 thoughts on “Panda

  1. avespasseri 29.1.2015 / 14:15

    A že nikdo nic neřekl??? :-))) Možná si mysleli, že je to nějaká nová móda a příště přijdou všichni za pandu🙂 Ostatně ty módní trendy nemusí udávat jen támhle někde… :-)))

    • Vanilka 29.1.2015 / 14:57

      No, taky jsem si v duchu zanadávala, že mě nikdo taktně neupozornil. Na druhou stranu, já bych asi cizí paní někde v šatně u bazénu taky nezačala říkat, že má rozmazané šminky. Jen bych si pomyslela, že je to koza, když chodí do vody namalovaná🙂

      • avespasseri 29.1.2015 / 15:35

        Aha… tak je to jasný :-)))) Bumerang :-))))

  2. Sedmi 29.1.2015 / 18:53

    taky se mi povedlo…. nastesti deti dorostly do veku, kdy me na propadne nedostatky upozorni… jako tuhle narvane v cekarne u dr., „mamiiii, kouka ti zadek….“

  3. Calad 30.1.2015 / 08:19

    😀 To se stane, myslím, že všichni, které jsi potkala, to už jednou nebo i vícekrát zažili sami…

  4. jolana88 3.2.2015 / 18:01

    😆 díky, už dlouho jsem se tak nepobavila (ano, stalo se mi taky..)

Napsat komentář

