Sníh mi překazil plány

Dnes dopoledne jsem měla v plánu si SAMA vyrazit do města na nákupy. Tolik jsem se těšila. Vše bylo perfektně zorganizované. Motýl měl zůstat doma s holkama a Motýlkem, dělat s nimi úkoly a hrát si a pak připravit oběd. Ráno jsem se nachystala, oblékla, namalovala a před odjezdem si ještě rychle udělala kafe. Jak mi z kávovaru pomalu teklo do hrníčku, podívala jsem se z okna a zahlédla první sněhové vločky. Srdce mi zaplesalo, že ta moje procházka po městě bude zpestřená pravou zimní atmosférou. Pak jsem si vypila to kafíčko a hrála si u toho s Motýlkem, a když jsem se podívala z okna podruhé, nemohla jsem uvěřit svým očím: všechno bylo bílé! Chumelilo dost hustě a sníh přibýval opravdu rychle.
Pospíšila jsem si s oblékáním, nasedla do auta a vydala se na cestu, ačkoli mi šestý smysl říkal, že to není rozumné. Jsem ale holka z hor a na sněhu přece jezdit umím. Hned na první křižovatce do mě málem vrazilo auto, které se při brždění dostalo do smyku. Na kruhovém objezdu už silnice vypadala líp, a tak jsem si myslela, že až dojedu na hlavní, silnice tam už bude holá. Jenže nebyla a viděla jsem další auta, která jejich řidiči neměli pod kontrolou. Tak jsem to otočila a radši se vrátila domů.
Kdo ví, kdy si zase budu moct dopřát shopping bez dítěte. Škoda.

6 thoughts on “Sníh mi překazil plány

  1. Sedmi 24.1.2015 / 18:32

    Dobře jsi udělala, intuice se má poslouchat…

  2. avespasseri 24.1.2015 / 21:07

    Zrovna, když to vyšlo a mohla sis oddáchnout…
    Ani procházka zasněženým okolím a kafčo v nedaleké kavárně by bývalo nešlo?? :-)))
    Já všude jezdívám tramvají, nakupovat bych asi klidně mohla… jen bych asi musela počítat s tím, že budou mít zpoždění a budou narvané… což tu nedávno bylo…. ta naše města na zimy asi nejsou stavěná :-))

  3. Y. 25.1.2015 / 09:46

    v Belgii to samý, byla jsem ráda, že jsem vůbec dotáhla sebe a kufr závějema na vlak a že letadla letěly (i když se zpožděním)! V Česku po sněhu ani památky😀.

  4. K. 27.1.2015 / 11:07

    Přeju ti, ať se brzy zase naskytne příležitost udělat si chvilku pro sebe!

Napsat komentář

