Co si počnu, až vyhraju auto?

V našich novinách pořádáme spoustu čtenářských soutěží. Je to jedna z hlavních náplní mojí práce. Zaměstnanci naší společnosti se samozřejmě našich soutěží účastnit nesmí, což logicky platí i pro mě. A někdy mě to mrzí, třeba když předávám výhercům voucher na cestu do New Yorku, ke kterému ještě dostanou kapesné na shopping ve výši 2000 dolarů, nebo klíčky od nového auta…

Nejsem příliš hravý člověk, ale právě díky své profesní deformaci se v poslední době občas nějaké soutěže zúčastním. Obvykle je to v supermarketu, kde nejčastěji nakupuju. Teď před Vánoci jsem při každém placení nákupu u pokladny dostala letáček k vyplnění. Musí se zodpovědět velmi jednoduchá otázka a vhodit do urny. Pro jistotu jsem se zúčastnila hned dvakrát (i když je mi jasné, že někteří jiní soutěžící vyplňují desítky, možná stovky letáčků, aby zvýšili svou šanci na výhru). Teď čekám, až mi zavolají, že jsem vyhrála první cenu: nový Citroen Cactus.

citroenc4cactus201403_1

Jak píše Pierre Franckh v knížce Jak si správně přát, základem úspěchu je ve splnění našich přání doopravdy věřit. A tak jsem se téměř celou cestu ze supermarketu minulý pátek zabývala myšlenkou, jak s tím novým autem vlastně naložím. V nákupní galerii bylo vystavené a vypadá opravdu hezky. Ještě nikdy jsem nevlastnila zcela nový vůz, zatím jsem měla vždy auta ojetá. Na druhou stranu se svým aktuálním autem jsem velice spokojená. Jednou z jeho výhod je, že má automatickou převodovku, což jsem sice původně nechtěla, ale nakonec jsem si zvykla natolik, že už by se mi asi zpátky k manuálnímu řazení vracet nechtělo. A myslím si, že to auto, které vyhraju, automatickou převodovku mít nebude, protože auta v soutěžích bývají obvykle základní modely bez podobných vymožeností. Mohla bych si tedy nechat svoje auto a to nové, které vyhraju, prodat a peníze buď utratit za něco jiného (a že by se našlo věcí!), nebo naopak neutratit a mít dobrý pocit z toho, že mám konečně nějaké úspory. Zároveň ale vím, že moji rodiče by nové auto potřebovali jako sůl, protože s tím, které mají teď, se už vážně začínám obávat o jejich bezpečnost. Takže asi udělám dobrý skutek a to nové auto jim daruji. Ale nebude se muset platit nějaký přehnaně vysoký poplatek za import nového vozu do ČR? V tom případě bych jim tedy raději měla dát to svoje ojeté (za ojeté vozy se snad neplatí). Jenže moje mamka určitě auto s automatickou převodovkou nebude chtít řídit.

Tak já nevím, jak si s tím poradit. Možná by bylo lepší, kdyby to auto vyhrál někdo jiný 🙂

3 thoughts on “Co si počnu, až vyhraju auto?

  1. avespasseri 15.12.2014 / 15:39

    Ha,ha, klasika :-)) Teď by byl naopak zajímavý experiment, jak s výhrou naloží člověk, který o ni vlastně nestál :-))))

  2. Sedmi 15.12.2014 / 21:02

    hezke sneni co 🙂 taky se obcas necham unest…

  3. Monika Guerlinade 19.12.2014 / 19:44

    Tohle dobře znám! V podobné situaci někdy nevystačím jenom s vizualizací a beru na pomoc tužku a papír a budoucnost (s výhrou) si „maluju“, abych často došla k úlevnému poznání, že když to nevyjde, mám aspoň „klid“. 🙂

Zanechat Odpověď

