Produktivní dopoledne

Dnes sama ze sebe žasnu.

Pospali jsme si do osmi, pak jsme vstali, nasnídali se a Motýl pak jel s Motýlkem pro holky a na nákup. Měla jsem „volné“ dopoledne a spoustu plánů, jak s ním naložit.

Nejdřív jsem dala do pračky Motýlkova ušmudlaného psa a pár dalších kousků prádla.

Pak jsem vytáhla vánoční ozdoby, navěsila světýlka do oken a rozmístila po domácnosti pár dalších dekorací.

Když jsem s tím skončila, přendala jsem prádlo z pračky do sušičky a pustila se do pečení perníčků. Těsto jsem si připravila už předevčírem.

Když jsem vytáhla z trouby poslední plech s perníčky, využila jsem toho, že se muž s dětmi pořád ještě nevrátili domů, a vytvořila linecké těsto. Opět jsem s úžasem kroutila hlavou nad tím, jak je to snadné, když jsem od svých narozenin šťastnou majitelkou robotu Kitchen Aid. Všechny ingredience dám do mísy, zapnu a během pár minut je těsto hotové. Když si vzpomenu, jak mě v minulých letech bolely při hnětení těsta ruce!

Pak jsem si uvařila čaj a zrovna se chystala svalit na kanape a hodit nohy nahoru, když zazvonily klíče v zámku. I tak jsem se sebou nesmírně spokojená.

Ještě mám tento víkend v plánu: vyprat ručníky a povlečení, naplnit adventní kalendář, zítra k obědu upéct kuře, zabalit pár dárků, upéct to linecké a nazdobit ty perníčky.

A jak trávíte první adventní víkend vy?

4 thoughts on “Produktivní dopoledne

  1. Hanka 29.11.2014 / 15:47

    Mela,jsem taky pocit produktivniho dne a ted se stydim 😀 ja konecne likviduju balkonovou zahradku, vzplachuju kvetnikz a truhliky a udelala jsem nejakou tu vyzdobu…

  2. Oh My Beautiful Life 29.11.2014 / 17:04

    Šikovná hospodyňka! Taky mám vždy radost, když mi to odsýpá a stihnu naplánované činnosti. Aktuálně jsme marodi a i když jsem se chystala tento týden na výzdobu bytu, nemáme ještě nic. Prostě až nám bude líp, kluci budou víc v klidu, tak budu mít čas něco zdobit. Snad už příští týden… A ještě mi chybí objednat pár dárků.

  3. Sedmi 29.11.2014 / 20:33

    Hezké… Já letos s migrénou a bolestí v krku 😦

Zanechat Odpověď

