S kočárkem po Praze

Absolvovala jsem bleskovou návštěvu Prahy. Při té příležitosti jsem si v informačním centru vzala letáček S kočárkem po Praze. Velmi mě pobavil! Z ilustračních fotografií jednoznačně vyplývá, že při cestování metrem, tramvají nebo městkým autobusem se bez pomoci druhého dospělého prostě neobejdete. Dobrá rada nad zlato!

Já jsem sice toho druhého dospělého při ruce měla, ale MHD jsme se raději vyhnuli. Podařilo se nám všechny vzdálenosti zdolat pěšky nebo autem. A příště už ten kočárek možná budeme moct nechat doma.

9 thoughts on “S kočárkem po Praze

  1. Happy 19.11.2014 / 15:22

    Tak to byla asi hodně stará brožura… 😀 prodrandila jsem s kočárem s oběma dětma půlku Prahy, neříkám, že to je s kočárem med, je to pruda, protože je to prostě velký a neforemný, a nezopakovala bych si to, ale co si tak vzpomínám, všechno jsem to zvládla s kočárem sama…

  2. Alinka 19.11.2014 / 21:19

    Taky jsme cestovali hodne a dalo se v poho. Nizkopodlaznich spoju jezdi cim dal vic.

  3. Quanti 20.11.2014 / 08:50

    To je blbost… ve většině stanic metra už je dneska výtah a tam, kde není, se golfky dají na eskalátorech udržet. Paradoxně mívám nejvíc problémů v nízkopodlažních autobusech, protože často staví moc daleko od obrubníku, já musím kočárek nakopnout a pomoct mu nohou (zvedat seshora si ho s břichem netroufám), tak mám pak týden modřinu na holeni. Ne že bych to nějak vyhledávala, ale většinou se dá, minimálně s jedním už aspoň stojícím dítětem.

    • lednacek9 5.7.2015 / 19:47

      tak s tim mam taky spatnou zkusenost, nekdy jsou ty obrubniky fakt spatne navrhnute, ale nastesti v Brne se mi to stalo max 2x nebo vzdycky byl pobliz nekdo ochotny

  4. Petra 20.11.2014 / 18:31

    Já s kočárkem v Mhd teda jezdila vyslovene nerada, málo místa, nepohodlí. Auto nebo nejradeji pěšky byla moje volba. Kočár už nemáme (díkybohu) a hned je pohyb svobodnejsi.

    • lednacek9 5.7.2015 / 19:52

      my jezdivame mhd velmi radi, clovek je flexibilnejsi, s parkovanim ve mestech je to dost pitome, na vylety preferujeme vlak (clovek se dostane hodne rychle vcelku daleko) a salinkarta tam taky plati, jen si priplatime za dalsi zonu, teda aspon u nas v Brne … jinak jsem obcas opravdu mile prekvapena, kolik lidi prispecha pomoct, i kdyz zvladam sama … ale je tu taky plno cumilu, to je jasnacka, ale kdyz si reknu, tak mi jeste nikdo neodmitnul

  5. Luciankah 21.11.2014 / 15:21

    Chutovka je, kdyz jedes tramvaji, ktera ma jeden vagon a cestuji najednou treba 4 kocarky…z me zkusenosti jezdi nizkopodlazni tramvaj 1x za hodinu a kdyz se zrovna potrebujes nekam dostat na cas, musis jet klasickou a spolehat se na to, ze ti na zastavce nekdo pomuze. Ale porad bychom na tom mohli byt hur, treba takova Pariz, tam se s kocarkem pomalu nikde nedostanes.

    • lednacek9 5.7.2015 / 19:53

      je to fakt skoda, ze je vsude porad plno barier, dneska uz vozickari a maminy nesedi tolik doma jako kdysi

Zanechat Odpověď

