Čekám na správné počasí

Na každé nové roční období se těším. Samozřejmě si je vždycky trochu idealizuju.

Při slově „jaro“ se mi vybaví stromy s čerstvými lístky, zelené louky, rozkvetlé keře, modrá obloha a slunce.

Při slově „léto“ cítím vůni posekané trávy, slyším cvrkot lučních kobylek, vidím mísu jahod, modrou oblohu a slunce.

Při slově „podzim“ se mi vybaví barevné listí, spadané kaštany, modrá obloha a slunce.

Při slově „zima“ vidím sama sebe na svahu čerstvě upravené sjezdovky a později se svařákem v ruce na terase nějakého příjemného ski-baru. A samozřejmě modrá obloha a slunce.

automne

Na podzim už marně čekám od konce srpna, kdy jsem se vrátila z prázdnin a symbolicky se loučila s nátělníky, sukněmi a sandály. Zmocnil se mě záchvat paniky, když jsem si uvědomila, že Motýlek už nemá v zásobě žádné o několik velikostí větší oblečení, jako tomu bylo doposud. V období kolem jeho narození jsem dostala i koupila spoustu oblečení, do kterého postupně dorůstal… až z něj vyrostl. Trochu jsem se ukidnila, když jsem mu v jednom internetovém bazárku pořídila zimní kombinézu. Je trošku větší, takže si myslím, že v zimě mu bude perfektně. Pokud tedy letos nějaká zima bude.

Pro sebe jsem se rozhodla pořídit nový kabát a kozačky. Bohužel nakupovat pro Motýlka je mnohem jednodušší, než nakupovat pro sebe. Do obchodů se sama dostanu zřídkakdy a s Motýlkem nemám na zkoumání a zkoušení zboží dost odvahy a trpělivosti. Nehledě na to, že je venku pořád hezky a přijde mi škoda trávit slunečné odpoledne chozením po obchodech.

Vlastně mě ta modrá obloha a slunce už začínají trošku štvát. Já vím, že se rouhám. Ale už se nemůžu dočkat, až se zachumlám do nějaké tlusté šály, zvednu límec svého zbrusu nového kabátu a projdu se spadaným listím ve svých nových kozačkách. Když je ale venku 20 stupňů, hrozí, že bych se uvařila. Navíc si ten kabát a kozačky ani nemůžu jít koupit, když na chození po obchodech potřebuju, aby venku pršelo.

Tak si ten svůj kabát a boty vyhlížím aspoň na internetu. Zaujal mě tenhle kabát Stefanel, ale nejsem si jistá, jestli by mi tenhle střih sednul.

kabat

Z bot se mi zatím líbí tyhle značky Geox…

geox

… anebo tyhle od Clarks.

clarks_bottesCo si o nich myslíte? A jak nakupujete vy? S dětmi nebo bez dětí?

2 thoughts on “Čekám na správné počasí

  1. avespasseri 3.10.2014 / 13:51

    Fakt je, že si uvědomuju, že pokud by byla modrá obloha a slunce, tak je mi úplně fuk, jaké je roční období :-))))

  2. Sedmi 3.10.2014 / 22:09

    bez deti zasadne… s detmi to vypada tak, ze tam bud vlitnu a popadnu prvni prijatelnou vec, kterou bez zkouseni letim platit, nebo tak, ze je nahanim mezi vesaky, kabinkami a regaly a nakonec jsem tak znicena, ze nechavam veci v kabince a prcham…

Zanechat Odpověď

