Relax víkend

Minulý víkend jsem poprvé ve své mateřské „kariéře“ opustila své dítě i manžela a odjela s kamarádkou relaxovat do belgického lázeňského města Spa. Strávila jsem dvě noci v krásném hotelu Radisson Blu, z něhož se jezdilo lanovkou (!) přímo do termálního centra, kde jsme se celou sobotu máčely v bazénech s teplou léčivou vodou a v bublinkových masážních koupelích. Tedy až poté, co spajsme se vyspaly do luxusních 9.40 hodin. Probudilo nás klepání paní uklízečky… V neděli jsme si pro jistotu nařídily budík na devátou. A kdybychom to byly neudělaly, pravděpodobně bych bývala zaspala svůj peeling celého těla, na který jsem byla objednaná v jedenáct hodin.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAAno, ten pobyt stál za to – už jen kvůli těm dvěma klidným nocím, během kterých jsem mohla spát bez toho, aby mě někdo opakovaně budil, stěhoval se mi do postele, dával mi svoje nohy k obličeji, zabíral celou plochu mého polštáře a bránil mi v tom, abych se převalila do polohy, která je mi pohodlná. Dvě noci bez držení za ruku (jo, už zase)!

Motýlek strávil víkend v péči svého tatínka. Tomu se sice můj už celé měsíce plánovaný odjezd moc nezamlouval, ale jak jsem předem tušila, oběma jim to prospělo. Byli se podívat u nás v práci, kde v sobotu probíhal „den otevřených dveří“, odpoledne se projeli na kole a v neděli jeli na oběd k mojí švagrové. Když jsem dorazila v neděli odpoledne domů, našla jsem klidný, tichý a prázdný byt. Udělala jsem si pozdní oběd, četla jsem si a nakonec jsem z toho nečekaného volného času byla tak nervózní, že jsem se dala do pečení muffinů.

spa2Když Motýl s Motýlkem dorazili, s úlevou jsem shledala, že Motýlek netrucuje a snad mi mou absenci nehodlá vyčítat. Ale připadal mi jiný! Nevím, jestli je to vůbec možné, ale přišlo mi, že během těch dvou dnů vyrostl a začal víc mluvit, gestikulovat a běhat. Několik hodin jsem zažívala zvláštní emoce. Pozorovala jsem svoje dítě s pocitem, že mi ho snad někdo vyměnil. Naštěstí to rychle přešlo, už jsme si na sebe zase zvykli a všechno je jako dřív. Jen mi připadá k tatínkovi trochu přítulnější než dřív a jsem za to ráda. Možná měl konečně příležitost zjistit, že i táta se o něj dovede postarat a že mu může důvěřovat.

Mimochodem v sobotu večer jsme byly v kině, ale o tom zase někdy příště.

 

4 thoughts on “Relax víkend

  1. K. 24.9.2014 / 13:20

    TY LÁZNĚ! to muselo být vážně super!
    a když se se synkem také chvilku nevidíme, připadá mi jiný. Ale spíš si člověk jen uvědomí ty změny a pokroky, které prtě udělalo, až když se právě na moment zastaví a vypadne z koloběhu…

  2. Oh My Beautiful Life 24.9.2014 / 18:06

    Mám to s návraty syna stejně – teď měl neštovice a museli jsme ho odvézt k babičce a dědovi, kde byl 10 dní! A vrátil se mi nějaký dospělejší, najednou dělá věci sám, mluví ve složitějších souvětích, nevisí na mě tolik s každou činností. Je to super, jako kdyby ze tříletého kluka najednou byl čtyřletý. A těšil se na mě stejně jako vždycky 🙂

Zanechat Odpověď

