Bez energie

Tohle asi bude trochu v rozporu s mým včerejším příspěvkem.

Taky se vám někdy stává, že přijdete do práce a ne že byste neměli do čeho píchnout – ono je tu pořád co dělat – ale prostě se nedokážete dokopat k nějaké akci? Tupě zíráte na monitor před sebe a nevíte, čím začít.

Přitom vím, že následující měsíce budou náročné a že bych se rozhodně neměla flákat. Naopak bych měla zabránit tomu, aby se mi úkoly příliš nakupily.

Ale dneska jsem absolutně bez energie.

 

 

6 thoughts on “Bez energie

  1. avespasseri 19.9.2014 / 09:20

    Jednou jsi dole, jednou nahoře…
    Pokud jde jen o nedostatek energie, je to ještě dobrý… :-))

  2. Amelie 19.9.2014 / 12:05

    Někdy mám pocit, že bez energie jsem poslední dobou pořád.

  3. Adéla 19.9.2014 / 16:02

    Dnes mám přesně to samé, přijela jsou z dvoudenního jednání a v Outlooku je nepřeberné množství vlaječek 😦

  4. jane 19.9.2014 / 22:03

    Pri psani diplomky jsem tohle zazivala dva a pul roku…

  5. Gafna 20.9.2014 / 21:23

    Kupte si knihu Konec prokrastinace! Mně změnila život:-)

Zanechat Odpověď

