Postavit se potížím čelem

Jedu autem do práce. Hodiny ukazují 8:10. Ranní zprávy v rádiu náhle přeruší zvonění handsfree napojeného na můj mobil a na displeji se zobrazí jméno volající osoby. Jedná se o pracovní hovor a s dotyčnou paní mám trošku nepříjemné zkušenosti. Vím, že pokud mi volá na mobil takhle brzy ráno, znamená to trable.

Hlavou mi začínají vířit myšlenky. Určitě volá kvůli tomu inzerátu, který jsem jí včera poslala ke schválení poté, co už zkritizovala jeho první verzi. Vždyť grafici udělali všechno, co chtěla, tak co se jí na tom ještě nelíbí?

Ale především se bleskurychle snažím rozmyslet, jestli je lepší hovor vzít a poslouchat seznam změn, které v inzerátu  nejspíš zase bude chtít udělat, anebo hovor odmítnout a zavolat jí později nazpátek, protože teď stejně nemám po ruce tužku a papír, abych si mohla dělat poznámky. A těch změn určitě bude spousta, takže si to nezapamatuju.

Palec se vznáší nad zeleným tlačítkem na volantu a pak zase nad červeným.

Nakonec stisknu to zelené.

Představím se, pozdravím a na druhé straně se ozve rozpačité ticho a potom zvolání: „Jé, já jsem si spletla číslo!“ Pak pokračuje: „Ale když už vás mám na telefonu, můžu vám rovnou říct, že ta verze inzerátu, kterou jste mi včera poslala, je takhle v pořádku.“

Popřejeme si hezký den a rozloučíme se.

Kdybych ten hovor nepřijala a odložila tu údajně nepříjemnou konverzaci na později, zcela bych si znepříjemnila zbývající cestu do práce, protože bych nepřestala myslet na to, že té paní budu muset zavolat zpátky.

Postavit se potížím čelem vyžaduje určitou dávku odvahy, ale občas se to vyplatí!

 

2 thoughts on “Postavit se potížím čelem

  1. avespasseri 18.9.2014 / 13:46

    Super! To chce opravdu odvahu!
    Nedávno jsem slíbila, že když pocítím vůči něčemu vzdor, tak půjdu a udělám to. Blbý slib :-)) Ale když už se člověk rozhodne, tak zjistí, že si kolikrát ušetří spoustu zbytečných problémů :-))

Zanechat Odpověď

