Obědové pauzy

Blogeři a blogerky, znáte ten nepříjemný pocit, kdy už se vám na blogu delší dobu nic nového neobjevilo a vy cítíte, že by bylo dobré zase něco publikovat, máte na to i vyšetřenou chvilku, a jediné, co vám chybí, je TÉMA?

Tak přesně takový pocit mám teď.

Mám svou oficiální polední pauzu. Většinu pracovních urgencí jsem uhasila minulý týden (to jsem myslela, že zešílím), na jiných teď pracovat nemůžu, protože mi k tomu chybí kolegové, kteří narozdíl ode mě svou pauzu na oběd v kanceláři netráví, a tak si ji teď můžu skutečně dopřát. Venku je ještě větší vedro než  v naší neklimatizované kanceláři. Nos jsem vystrčila jen na dobu nezbytnou pro opatření sendviče. A teď s ním sedím před monitorem počítače a přemýšlím, o čem tedy napsat. Ten vzácný „volný“ čas přece nesmím promarnit pouhým zhltnutím oběda!

A tak mě napadá, že napíšu o tom, jak se mi nedaří plnit své přesvědčení o zdravějším životním stylu. Předsevzala jsem si, že si budu do práce nosit nějaký nutričně vyvážený oběd z domova. Jenže k tomu bych potřebovala mít doma večer čas si oběd na další den připravit. Představovala jsem si, že tím nutričně vyváženým obědem budou zbytky od večeře, jenže většinou žádné zbytky nezbydou! Často ani večeři nepřipravuju já, ale Motýl. A večeře v jeho podání bývá salát, rajčata s mozzarelou, půlka avokáda apod.

Takže v práci si většinou telefonicky objednávám spolu s ostatními kolegy jídla z okolních restaurací. Máme na výběr mezi italskou, čínskou, indickou a arabskou kuchyní. Takže buď samé těstoviny a pizza, anebo hodně koření a smetany. A hlavně pořád dokola to samé.

Jak se stravujete vy, když jste v pracovním zápřahu?

 

7 thoughts on “Obědové pauzy

  1. Michaela 10.6.2014 / 14:44

    ja si vetsinou snazim navarit aspon castecne o vikendu – v pondeli a utery (ci stredu) mam tak zajistenou. pokud jsem aspon jeden den v tydnu doma, snazim se neco pripravit i treba na st+pa (nebo ct). nemusi to byt az tak nutricne vyvazene, ale hlavne vim, co jsem do toho dala, a stoji to maximalne tretinu. Ale kuskus, testoviny nebo jen maso s bramborem ve slupce (ci s podusenou zeleninou) jsou docela rychlovky…

  2. Sedmi 10.6.2014 / 15:38

    to je tak dáááávno, co jsem dělala v kanclu a měla obědové pauzy… 😀

  3. Calad 10.6.2014 / 16:08

    No, nevím zda můžu přispět svou troškou do mlýna. Pracuji jen cca týden v měsíci a to nepravidelně. Ale oběd vařit musím, protože doma obědváme všichni tři. (Ano, manžel z práce chodí domů na oběd.) Na to, aby doma vždy na druhou hodinu bylo něco k jídlu, musím udělat plán na celý týden a na dny v práci vařím větší porce, aby zbylo i na druhý den. Někdy se neobejdu bez toho, abych vařila téměř celý den a nebo večer.
    U mě to chce plán a odhodlanost vydržet. O víkendu se většinu vařících a obědůobstrávajících problémů snažím hodit na manžela. Abych měla chvilku klid od sporáku 😀

  4. Lukas 10.6.2014 / 22:30

    Co mi zafungovalo, bylo to, že jsme přesvědčili kolegyni, co výborně vaří, že když bude dělat krabičky pro všechny, tak si pohodlně přilepší a bude se jí lépe splácet hypotéka. A funguje to. 🙂

    • Vanilka 11.6.2014 / 09:16

      To je super řešení! Jen nevím, který z kolegů nebo kolegyň u nás v práci by do toho šel… 🙂

      • Lukas 11.6.2014 / 11:14

        A hlavne, funguje to spolehlive, je to win-win reseni 🙂

  5. K 11.6.2014 / 11:25

    kdyz jsem chodila do práce, tak jsem se taky snažila aspon 2 krat tydne mit neco z domu (jak kvuli cene, tak kvuli zdravi). Pokud jsem chtela i ostatni dny jist zdrave, v Praze jsem si objednavala jidlo z Govindy, dovezou to zadara do kanclu. Akorat je nutno objednat do cca 10:45, coz byval problem, tou dobou na obed jeste moc lidi nemysli.

Zanechat Odpověď

