Přesná organizace je základ

Máme tu pátek, víkend je na spadnutí a většina lidí se nemůže dočkat, až si odpočine. To se mě netýká. V poslední době mám pocit, že víkendy mě vyčerpávají ve stejné míře jako pracovní týden. Jen trochu jinak. Ty víkendy jsou víc fyzické: Motýlek je ve fázi mezi lezením, které už ho nebaví, a chozením, které ještě nezvládá, takže ho mám většinu času pověšeného na sobě. Přes týden musím víc myslet a soustředit se. V obou případech padám večer do postele vysílená, usínám okamžitě  a spím, dokud mě neprobudí řev z chůvičky.

Tento víkend mě navíc čeká:

  • vyzvednutí auta v sobotu dopoledne ze servisu (revize + výměna nárazníku, o jehož poškození jsem se zmínila zde)
  • předání cen k jedné čtenářské soutěži (tedy pracovní akce) v sobotu odpoledne
  • budeme mít na víkend holky…
  • … jejichž pokojíček budu muset v neděli večer uvést do stavu vhodného pro…
  • … moji mamku, která dorazí někdy kolem půlnoci, aby s námi zůstala celý příští týden a podnikla výlet do Paříže, o kterém pak určitě napíšu.

Dnes ráno jsem mamce napsala kouzelný mail a rozhodla jsem se, že se o jeho část s vámi podělím, protože docela přesně vystihuje náš současný životní styl:

Jen pár technických poznámek k tvému příjezdu.

V neděli večer si zkusím jít lehnout brzy, protože mě v pondělí čeká důležité jednání a protože vím, že budu několikrát za noc vstávat. Zároveň vím, že podvědomě budu čekat na tvůj příjezd, takže se mi možná vůbec nepodaří usnout. Z toho důvodu je zbytečné schovávat ti klíče někde za popelnici (poznámka č. 1: mamčin návrh, že nás nebude budit). Nechám si telefon na nočním stolku (poznámka č. 2: nezvonit, ať se Motýlek neprobudí!). Až přijedeš, prostě mě prozvoň a já ti přijdu otevřít.

Necháme ti před garáží volné parkovací místo.

Budeš chtít připravit něco k jídlu ?

Žádné velké povídání ale probíhat nebude. Půjdu si hned zase lehnout. Další vzbuzení mě totiž čeká nejpozději kolem 5 ráno, protože Motýl má v 6 sraz s klientem a jedou na tu služební cestu.

V 6 vstávám já, abych připravila sebe a pak Motýlka. Nejpozději v 7.30 vyrazíme do jeslí a do práce. Kolem poledne přijde paní na úklid. A já přijedu zhruba v 15.30 a můžeme jít společně vyzvednout Motýlka, jestli chceš. Tak buď připravená.

Uf. Už jen když to po sobě čtu, cítím se unavená… Start do příštího týdne bude pekelný.

 

4 thoughts on “Přesná organizace je základ

  1. avespasseri 16.5.2014 / 12:44

    Znám…. návštěvy jsou někdy TAAAAk vysilující.
    Hezký e-mail… nejvíc se mi líbí závěrečné „tak buď připravená“ (hlavně že se s tebou nebudu nad ránem vykecávat. Jen jsem zvědavá, jestli to také dokážete. Já bych to asi nakonec nedokázala :-))

Zanechat Odpověď

