TAG V peřinách

Zase jeden putovní post. Tomu se nedá odolat 🙂

 

Bez čeho už půl roku neodcházím do peřin?

Bez chůvičky (babyphone).

 

Svůdné sans-souci nebo pohodlné pyžamo?

„Dříve“ jsem nosívala docela pěkné noční košilky. Tím mám na mysli takové ty na ramínka, sem tam lemované krajkou… V těhotenství jsem začala nosit bavlněnou noční košili pro těhotné a ještě jsem se jí nedokázala vzdát. Střídám s pyžamem se šortkami a trikem, na kterém je obrázek Medvídka Pú. Myslím, že manželovi je to dost jedno. Ale možná se pletu. Možná bych se ho měla zeptat.

 

Kniha?

Knihy teď spíš poslouchám než čtu. Ale minulý týden jsem konečně dočetla útlou knížku Šíleně smutné povídky od Terezy Boučkové. Včera večer jsem si před spaním pročítala návod k dětské autosedačce.

 

Kosmetické rituály?

Svůj večerní kosmetický rituál dodržuju docela přísně: odličovací mléko a pak tonikum od La Roche-Posay a na to hydratační krém. Momentálně mám jeden s výtažky z růže, značku si napamatuju, česká výroba. Dostala jsem ho od sestry, která z něj byla nadšená a já zatím její nadšení sdílím.

 

Sklenička něčeho dobrého před spaním?

Sklenička vína k večeři. V posteli před spaním občas ovocný nebo bylinkový čaj.

 

Chrápu?

Snad ne. A pokud ano, manžel by to přes svoje chrápání určitě neslyšel.

 

Snídaně do postele?

Radši ne. Drobky v posteli mě moc nelákají.

 

Děkuji Pavle z Oh My Beautiful Life a posílám TAG dál: Kusanec, Tokijská domovnice a U bláznivé matky.

One thought on “TAG V peřinách

Zanechat Odpověď

