Teď budu 100 dní šťastná

Na blogu Oh My Beautiful Life jsem dnes objevila zajímavý projekt, který mě okamžitě nadchnul: 100 Happy Days. „Zajímavý“ vlastně možná není to správné slovo, protože takovými projekty se dnes internet přímo hemží, takže pro někoho to možná „zajímavé“ vůbec není. Ale pro mě to je objev, který přišel ve správnou chvíli. Já se teď prostě potřebuju zase trochu začít soustředit na to, co je v mém životě pozitivní. Šedivá sezóna vrcholí – únor je zkrátka měsíc, kdy mi už opravdu dochází energie. A za poslední rok jsem zažila tolik malých i velkých životních zvratů, že nakonec ani nevím, jak se s nimi vypořádat… A tak se mi občas v poslední době stává, že i přes vědomí, že mám vlastně všechno, se cítím trochu nešťastná a utápím se v sebelítosti.

Docela čerstvě si pamatuju svou „365ku“ alias „aspoň jedno foto denně“ a jak mi ke konci připadalo náročné najít každý den něco zajímavého k focení. Projekt 100 Happy Days spočívá v něčem podobném. Po dobu 100 dnů budu na Instagramu publikovat každý den fotku něčeho, co mě potěšilo. V registračním formuláři se má uvést taky motivace pro účast. Uvedla jsem, že se potřebuju přesvědčit o tom, že se každý den v mém životě najde něco pozitivního. Někdy mám pocit, že dny plynou, aniž by se nějak odlišovaly jeden od druhého. Takovýhle projekt mi snad pomůže si uvědomovat výjimečnost každého dne. Doufám.

A píšu vám o tom samozřejmě proto, abych toho po týdnu nenechala 🙂 Začínám 1. března. Přidáte se?

 

8 thoughts on “Teď budu 100 dní šťastná

  1. bolinka 27.2.2014 / 14:17

    možná až dokončím svoji 365ku, zní to zajímavě 🙂

  2. ilja 27.2.2014 / 21:18

    Tak to je super, čteš už magazín iluxury ? Je to magazín o luxusu a tak, myslůím že by jste si v tom určitě něco našli, nějakou vaši slabost že 😀 , no kdyžtak koukněte sem http://iluxurylife.cz/

  3. Calad 28.2.2014 / 13:58

    Pridavam se! Mam uplne stejny problem dny plynou a nic z toho… Takze od zitrka a preji hodne zdaru 🙂

  4. Vendy 2.3.2014 / 18:16

    Zrádnost třistašedesátpětky už taky poznávám, začínám mít krizi v motivech,fotit pořád dokola jedno a to samé se mi nechce, i když u některých věcí by mohlo jít o časosběr. (Tedy, jeden strom u řeky, například, na jaře, v létě, na podzim a v zimě.)
    Ten nový projekt zní též zajímavě, ale nedám každý den, 100 dní za sebou, nějakou radost. Nedám.

  5. Vivi 3.3.2014 / 19:30

    Je to tak krásný a milý nápad, až se mi tají dech. Já si něco takového vytvářím už tak pět let do svého velilikánského sešitu. Lepím si tam fotky, obrázky a účtenky z roztomilých kavárniček, výstav a kin a myšlenka přenést své „šťastnosti“ do virtuálna je skvělá. 😉
    Vivi

Zanechat Odpověď

