4. narozeniny

Dnes slaví můj blog 4. narozeniny. Už to není žádné mimino!

Čtyři roky, během kterých se vyvíjel především obsahově. Zatímco ze začátku jsem tu často ukazovala svoje úlovky z nákupů a své kosmetické objevy, v současné době bývá nejčastějším tématem mateřství a moje dítko. Společně s tématy se pravděpodobně mění i čtenáři. Soudím tak z vašich komentářů. Někteří komentátoři jsou věrní už celá léta, některé to tu už možná přestalo bavit, ale zase přišli jiní, kterým je to, co právě prožívám a o čem píšu, blízké.

Za ty čtyři roky už jsem vzdala jakoukoli snahu dát svému blogu nějaký jeden ucelený styl, nebo mu přišít nějakou cedulku jako třeba „blog o módě“ nebo „blog o vaření“. Je to takový můj malý „blog o všem možném“.

K jeho pátým narozeninám bych mu mohla darovat aspoň nějakou vizuální obměnu, co myslíte?

Za ty čtyři roky jsem tu zaznamenala mnoho zážitků a hlavně úvah a jsem si jistá, že jednoho dne budu vděčná za to, že jsou moje vzpomínky takto někde uložené.

Na druhou stranu se zatím nedokážu ke svým starším příspěvkům vracet, aniž bych pociťovala silnou touhu je promazat. Občas mi nějaký nový čtenář – nebo spíš čtenářka – napíše e-mail, že zrovna objevila můj blog, že se jí moc líbí a že se jím postupně pročítá až na začátek. Samozřejmě mám radost, že někdo tráví čas čtením toho, co jsem napsala, ale většinou ve mně trochu hrkne, když si vybavím, jakým „koninám“ jsem se ve svých příspěvcích před lety věnovala. Vždycky je mi trochu stydno. Zajímalo by mě, jestli i ostatní blogeři prožívají něco podobného.

V žádném případě ale nic mazat nehodlám, protože tím by můj blog ztratil smysl. Nést zodpovědnost za to, co jsem napsala v minulosti, prostě k blogování patří.

Přiznám se, že v posledních měsících jsem už několikrát uvažovala o tom, že s psaním blogu přestanu. Přece jen mám času čím dál míň, a ačkoli frekvenci příspěvků i jejich délku určuji jen já sama, někdy se tím dokážu pěkně vystresovat. Zároveň mě už jen samotné pomyšlení na to, že bych měla přestat, pokaždé zamrzelo. Vždyť je to ten jediný „koníček“, který mi zbyl…

Přeju svému blogu dlouhý život.

4thbirthday

17 thoughts on “4. narozeniny

  1. veve 24.2.2014 / 12:58

    Vanilko, i já přeji Tvému blogu dlouhý život! Přání je zcela sobecké, moc se totiž čtením Tvého blogu bavím! 🙂

  2. Sedmi 24.2.2014 / 13:02

    Taky preji vsechno nejlepsi 🙂 A je normalni, ze se v prubehu casu meni blog spolu se svym pisatelem… ja jsem taky puvodne chtela mazat, ale po tech deseti letech uz mi to pripada spis usmevne a jsem rada, ze to mam takhle zapsane… i kdyz za tu dobu, co ten blog pisu, se mnohe moje nazory zmenily, hrany se obrousily a tak 😀

  3. Michaela 24.2.2014 / 13:48

    neprestavej!!!!

  4. Orvokki 24.2.2014 / 13:59

    Všetko najlepšie a určite neprestávaj. Čítam tvoj blog asi dva, možno už i tri roky a patrí k mojím najobľúbenejším. Je skvelé že sa vyvíja spolu s tebou a píšeš o rôznych témach :).
    A myslím že každý blogger sa trošku „hanbí“ za svoje začiatky, resp. si ich vie predstaviť dnes napísané inak. Ale to k tomu patrí. Aspoň môžeme na sebe pozorovať „pokroky“.

  5. clara 24.2.2014 / 15:05

    Preju blogu taky vsechno nejlepsi. Neprestavej, ted to vypada, ze jakykoli volny cas uz nebudes nikdy mit, ale neni to tak, celkem rychle jsou decka samostatna. Tvuj blog patri taky k mym oblibenym, vetsina blogu me po chvili prestala bavit a skutecne pravidelne ctu jen tebe a asi dva dalsi. A rekla bych, ze ten obsahovy posun a promena je prave to zajimave 😉

  6. avespasseri 24.2.2014 / 15:42

    To už je dlouhý život bloggera 🙂 Taky přeju ještě mnoho dalších let :-¨)

  7. Quanti 24.2.2014 / 15:54

    Joo, já už s různými přestávkami a změnami hostingů bloguju přes deset let (a když mám počítat „statický blog“, který jsem tehdy ještě bez redakčního systému psala na svoje freehostingové stránky, dostávám se do roku 2000. A nechci přestávat. Mám v tom kus svojí historie…

  8. zarox21 24.2.2014 / 16:15

    Blahopřeji k hezkému výročí a do dalších let přeji energii do psaní, která s „druhým“ batoletem určitě ubývá. 🙂

  9. Barb 24.2.2014 / 22:44

    Taky přeju! A moc se mi tu líbí, ať už přibývají příspěvky na husto anebo méně častěji. Baví mě to tu a přeji ti, ať to ještě dlouhá léta baví i tebe. 🙂

  10. Calad 25.2.2014 / 10:59

    Preji vsechno nejlepsi k blogo-zrozeninam a preju at to tu s nami jeste dlouho vydrzis a at se ti v zivote deji jen same krasne zazitky o ktere se s nami rada podelis 🙂

  11. cernamoora 1.3.2014 / 15:22

    Přeji vše nej a ještě spoustu let blogování:) ačkoli poslední dobou nemám k tématům zas tolik co dodat, hehe, stejně mě to pořád bavi …prostě píšeš moc sympaticky:)

  12. Jitka 1.3.2014 / 16:56

    Budu asi jednou z těch, které zaujala „mateřská“ témata. Budu ráda, když budete psát i nadále. Vaše články mě baví.

  13. kusanec | baby blog 1.3.2014 / 22:01

    Nepřestávej! Já naopak lituju, že jsem nezačala dřív. Poprvé jsem se o blozích dozvěděla od kamarádů v roce 2006. Přestěhovala jsem se zrovna do St. Louis a teď mě moc mrzí, že jsem svoje zážitky nikde nezaznamenala… Tvému blogu přeji dlouhého trvání. Je to takový tvůj deník a tak se přirozeně mění s tím, jak se měníš ty.

  14. Alinka 4.3.2014 / 12:27

    Jako vzdycky trochu se zpozdenim, ale i tak moc a moc gratuluji. Tobe i blogu preju mnoho dalsich let a nam ctenarum spoustu zajimavych clanku!

Zanechat Odpověď

