Rozdíl mezi mužem a ženou

Včera Motýl zajel nakoupit, což mi značně ulehčí start do nového týdne. Kromě fenyklu přivezl domů všechno, co jsem mu napsala na seznam. Doma nákup vyskládal z tašek do lednice. A tašky nechal válet v kuchyni na podlaze. Několik hodin jsme je oba obcházeli a překračovali. Samozřejmě jsem měla velké nutkání je složit a uklidit, ale pořád jsem doufala, že to udělá Motýl. Jenže z jeho úhlu pohledu už vykonal dost tím, že na ten nákup vůbec dojel.
Nechtěla jsem vyvolat konflikt. Šla jsem na to „v rukavičkách“.
„Když se vrátím z nákupu já,“ začala jsem opatrně, „tak potom ty tašky vždycky uklidím…“
Motýl se krátce zamyslel a potom mi s úsměvem odvětil: „A v tom je právě mezi námi rozdíl.“
No jo, odzbrojil mě.
Tak jsem šla ty tašky uklidit.

10 thoughts on “Rozdíl mezi mužem a ženou

  1. veve 6.10.2013 / 20:38

    Píšeš o naší domácnosti, nebo o vaší? 🙂

  2. Lenka 6.10.2013 / 21:13

    To jste o krok napřed! U nás muž vyskládá nákup pouze na linku.
    Pravděpodobně se jedná o pravěké nutkání vystavit skolenou trofej 😀

  3. Quanti 7.10.2013 / 06:31

    Aha, tak já si přivezený nákup, pokud jsem doma, vyskládám do lednice sama 😀 asi jsem málo emancipovaná… (no, spíš nemám ráda, když mi někdo narušuje můj systém).

    • Vanilka 7.10.2013 / 22:24

      Já taky radši potraviny do lednice ukládám sama. A když to udělá Motýl, musím si to potom přerovnat 🙂 Asi to se mnou taky nemá úplně jednoduché.

  4. Oh My Beautiful Life 7.10.2013 / 09:53

    Tak u nás je to jak kdy. Většinou v pátek jezdí na velký nákup manžel a pak podle situace s Juniorem – buď to stihne dát do lednice a komory a nebo se na něj dítko pověsí nebo mu někdo volá, tak jen nechá tašky v kuchyni a skládám já. Ale pravidlo v tom není. O víkendu jsem se ale musela držet, abych nevyskládala myčku a opravdu alespoň toto nechala našemu tatínkovi…. 😀

  5. avespasseri 7.10.2013 / 10:55

    To u nás se v tom „povalování tašek“ s manželem střídáme. Netroufám si hodnotit, kdo je v tom šikovnější 🙂 Ale nakonec se všechno ocitne na svém místě 🙂

  6. Martina 7.10.2013 / 11:47

    Jo, to je právě rozdíl mezi muži a ženami. Žena za sebou (obvykle) nepotřebuje další armádu pomocníků. Muž udělá, co se mu řekne (někdy se tváří, jak neuvěřitelně pomohl – a ano, je dobré dát mu zato body :)), ale nedotáhne to do konce. Ostatně, on přece dělá „velké“ a důležité věci a uklidit nějaké tašky (zalít kytky… dál si dosaďme samy dámy:) je pro jeho rozlet příliš přízemní věc. A taky – říkala jsi nakoupit, ne uklidit tašky, miláčku.

    Jsem v tomhle šílená feministka. Když vařím já, během vaření si věci postupně umývám a můj milý pak myje věci vzniklé stolováním. Když vaří on, zbyde na závěr velká hromada. Někdy na to jdeme spolu, někdy sama. Zásadně ale nemyju nádobí vzniklé jeho činností, když nejsem doma. To je pak pánvička na plotně třeba týden, ale se mnou to nehne.
    Mám tu zkušenost, že je třeba muže rozmazlovat s rozmyslem :), ono se to pak totiž může nepěkně vrátit.

  7. terka 7.10.2013 / 19:28

    haha, takhle to je u nás taky. když už nákup vyskládá, taška standardně zanechá na stole či kuchyňské lince. někdy dokonce některé moje potraviny zůstanou stát na stole a čekají, až jim narostou nožičky a budou si moc odkráčet sami do ledničky.

Zanechat Odpověď

