Svatební dar

mariage 9362Omlouvám se za odmlku, ale v poslední době musel jít blog stranou, abych mohla dokončit jeden velký „projekt“, kterým jsem se už nějaký čas zabývala: vdát se.

Motýl mě požádal o ruku už v dubnu 2012, což mě asi rozvášnilo natolik, že jsme už o pár měsíců později počali Motýlka. Původně jsme si miminko chtěli vyrobit až po svatbě, ale okolnosti nás přiměly pořadí obrátit. Nechtěla jsem se vdávat těhotná, i když vdávat se s pětiměsíčním miminkem mělo také své organizační nevýhody. Právě kvůli tomu jsme si naplánovali malou skromnou svatbu, složenou jen z rychlého obřadu na radnici a večeře v restauraci, kterou máme kousíček od domu.

Pro Motýlka jsme měli hlídání, ale když bylo potřeba, odskočila jsem si ho domů nakojit. Složitě připravené lahvičky s mateřským mlékem se totiž rozhodl bojkotovat. Nakonec naše svatba předčila veškerá naše očekávání. Dokonce svítilo sluníčko, což byl v Lucembursku na konci září docela risk, Motýlek se taky choval příkladně a všechno proběhlo tak, jak jsme to měli naplánované.

Naši svatební hosté se nás už několik týdnů vyptávali, co bychom rádi dostali jako svatební dar. Odpovídali jsme, že všechno máme a jsme šťastní, a tato odpověď nás zároveň hezky hřála u srdce. Byla to pravda: žijeme spolu, byt máme zařízený a svatba je v podstatě jen taková formalita. Zároveň jsme chápali, že jsme naše hosty, kteří nechtěli přijít s prázdnou, doháněli k zoufalství. A tak jsme jim většinou řekli, že necháváme prostor pro jejich kreativitu a jsme ochotni nést následky. Všichni si nakonec poradili velmi dobře. To znamená, že nemáme ve sklepě pět varných konvic ani tři kávovary. Kávovar máme jeden a je naprosto báječný (George Clooney ví, o čem mluvím, ale ten asi můj blog nečte). Takže ty následky způsobené bujnou fantazií našich příbuzných a přátel nejsou zase tak kruté. Až na jeden: Motýlova sestra nám darovala nový, poměrně velký KAKTUS! Nevím, co si o tom mám myslet, neboť o naší smrduté historce dobře ví…

14 thoughts on “Svatební dar

  1. marcela novakova 3.10.2013 / 15:30

    Vanilko gratuluji k tomuto velkému životnímu kroku Vám všem třem a přeji Vám život plný slunce a pohody!

  2. marcela novakova 3.10.2013 / 15:31

    Ještě doplním-dle nádherné kytice věřím,že jsi ten den byla ta nejkrásnější nevěsta!

  3. Velká gratulace! Přeju spoustu lásky, trpělivosti a tolerance a ať se všichni tři máte krásně 🙂 Jak snášíš nové přijmení? Nebo sis nechala svoje?

  4. avespasseri 3.10.2013 / 15:37

    Gratuluju! K tomu se dá říct, ať si každý rok říkáte, jak je super, že jste se vzali 🙂 Já se vdávala těhotná (4 měsíc), nikdo by nic nepoznal (i sestřička měsíc před porodem se podivovala, kdy že tu už mám termín) a bylo to super. S miminkem jsme pak vyřizovali křtiny, ale mrňouska to beztak všechno prospala 🙂 I ten slavnostní oběd.

  5. Arwen 3.10.2013 / 16:07

    Gratuluju ke zpečetění vztahu! S tím kaktusem je to teda vtipné 🙂

  6. vimneok 3.10.2013 / 16:47

    Moc gratuluju 🙂 hezká kytice, ale doufám, že někomu nespadla na hlavu při chytání 😀 btw nebyla by reportáž o tom jak to probíhá v lux a svatebních zvycích?

    • Vanilka 5.10.2013 / 21:44

      „Reportáž“ napsána. Kytici jsem neházela, neboť mi naštěstí včas došlo, že vzhledem k nízkému počtu svobodných žen by to bylo trochu trapné.

  7. Blogerkka 3.10.2013 / 17:29

    Taky moc gratuluju! To je krásný! A mám dotaz: pořád, i po absolvování obřadu, se ti zdá svatba jen jako formalita? Vždycky mě zajímá, jak se k tomu lidi staví před a po..

  8. Alizia 3.10.2013 / 19:53

    Jee tak to moc gratuluju! My to stale odkladame, ale snad jednou budu take pani 🙂

  9. Calad 3.10.2013 / 20:42

    Gratuluji a přeji do manželství mnoho pohody a lásky 😉

  10. Lucie 4.10.2013 / 14:02

    Velká gratulace!!!

Zanechat Odpověď

