Nonstop helpline na lucemburský způsob

Po mé poslední zkušenosti s bouřkou jsem včera večer vypnula naše elektronické přístroje včetně modemu pro případ, že by nám do domu zase uhodil blesk. Dnes ráno jsem je zapnula a zjistila, že modem sice tentokrát nevyhořel, ale přesto nefunguje. Díky iPhonu jsem si na internetu přece jen dokázala vyhledat číslo bezplatné linky lucemburské pošty, která nám internet dodává. Na jejich stránkách to číslo figuruje s přívlastkem „helpline 7/7, 24/24 h“.

Dovolala jsem se kupodivu hned, tedy bez čekání. Avšak operátorka call centra mě přerušila hned po první větě: „Dnes žádný technik nepracuje. Není tu nikdo, kdo by vám mohl pomoci na dálku, ani k vám nemůžu nikoho poslat. Zavolejte si zítra ráno v osm, abyste se dostala do pořadí.“

Minule jsem byla fascinovaná rychlostí, s jakou odstranili závadu. Dnes jsem se ale musela pousmát: ano, TOHLE je mé staré dobré Lucembursko, jak ho znám. Existuje tu „nonstop linka“, jejíž jediný účel je sdělovat lidem, že v neděli jim nikdo nepomůže 🙂

2 thoughts on “Nonstop helpline na lucemburský způsob

  1. Terka L. 7.8.2013 / 08:06

    Tak to mě pobavilo :-)) Nechtěla bych být pracovnice té linky a tohle celý den sdělovat lidem.. 🙂

Zanechat Odpověď

