Ranní koncert

Věděli jste, že mezi čtvrtou a pátou hodinou ranní se noční ticho postupně promění v poměrně hlučnou koncertní síň? Nejdřív začne jeden ptáček, pak se přidá druhý, třetí, čtvrtý… Je to moc hezké.

V životě jsem měla málo příležitostí vstávat tak brzy, abych si ten ranní koncert mohla poslechnout. Od narození Motýlka si tohle potěšení můžu užívat každý den (nebo každou noc – těžko říct, jak se tahle doba vlastně nazývá). Sice mi u toho padají víčka a mám potíže se udržet vzhůru, ale i tak je to moc hezký zážitek.

6 thoughts on “Ranní koncert

  1. Ella 7.5.2013 / 12:29

    Já si to „bohužel“ užívám každý den, když vstávám do práce. Dneska jsem zůstala doma s migrénou, ale moje drahá polovička už nemohla spát a tak otevřel v těch pět ráno okno…a ptáčci zpívali a pípali 🙂 U nás doma dřív hnízdili vrabčáci ve Vistárii a ráno si rozdělovali úkoly a večer si zase vyprávěli co za den zažili. Hotová koncertní síň 🙂

  2. misunka 7.5.2013 / 13:31

    tak tohle bohuzel znam taky naprosto dokonale. u nas ptaci zpivaji od cca 4:35. je to kraval jak blazen, ze to pres plastovy okna vzbudi kocku. ta zacne behat z mistnosti do mistnosti, z okna na okno, kdy dupe a mnouka.. takze ja musim den co den vstat, honit kocku po byte, az se mi podari ji zavrit v kuchyni, a pak muzu dalsi 2 hodiny spat. 😦

  3. veve 7.5.2013 / 13:44

    My spíme denně s otevřeným oknem. Teď navíc hodně špatně spím, takže ranní koncerty tady máme taky. Letos je tu jeden ptáček, začíná zpívat kolem 5 hodiny a řve porobně jako alarm. Nevím, co je to zač, ale může mě z něj klepnout 🙂

  4. kusanec | baby blog 12.5.2013 / 00:47

    Ja byla za prvni ptaci koncerty tak vdecna! Vzhedem k tomu, ze jsem rodila v prosinci, bylo v Praze nad ranem jak v hrobe. S ptackama jsem si pak pripadala jako vila, co tanci v ranni rose.

    No hormony, no. Tak to omluvte.

    Ted spim jako medved. Erwin mi to nastesti toleruje a v posteli se hodinku (dve?) zabavi sam se svyma nohama. Dite moje zlaty!

  5. podobka 13.5.2013 / 18:19

    U rodicov som pravidelnemu koncertu operencov vystavena od 5-tej rano pravidelne. Nie ze by som bola odlud, ale ked vam nieco pri otvorenom okne na podoblocnici vrzuka dokola jedno a to iste, a vam sa chce spat neuveritelne, lutujete, ze tu vzduchovku ste nechali u svojej polovicky pod postelou. Potom nastupuju kohuty.. potom dalsie asi sykorky.. potom sliepky, ktore aktulalne oznamuju, ze zniesli vajko..este ze nas pes je mierumilovny

Zanechat Odpověď

