Blog dnes slaví

Dnešní den je výjimečný hned ze dvou důvodů:

  • můj blog slaví 3. narozeniny

a

  • poprvé od jeho založení jsem jeho narozeniny neprošvihla.

Ano, už celé tři roky tady dobrovolně vystavuji kus sebe. Moje postřehy ze všedního života, úvahy, radosti, trápení a jiné pohnutky mé mysli čtou nejen moji blízcí přátelé, ale také lidé, které jsem nikdy nespatřila. Některé z nich jsem ale díky blogu mohla poznat trochu líp a troufám si říct, že jsem s nimi svým způsobem navázala takový jiný druh přátelství.

Blog mi velmi často pomáhá srovnat si věci v hlavě. A pomáháte mi v tom i vy, čtenáři. Vaše komentáře a e-maily jsou pro mě vždy přínosné. Někdy mě ujistíte, že vidíte věci stejně jako já, jindy se mnou obrazně zatřesete a stáhnete mě zpátky na zem. V obou případech jsem vám vděčná.

Jak víte, letos mě čeká důležitý životní zlom. Zatím nevím, jaký dopad bude mít  mateřství na můj život celkově a jak se ještě změní mé priority, čím přesně se naplní mé dny a jak zvládnu sama sebe zorganizovat. Vím ale, že psaní blogu zůstane mou základní potřebou a že se mu chci i nadále věnovat. Motýl tuhle moji vášeň pro psaní úplně nechápe; neví, proč svému blogu věnuji tolik času, když za to „nic nedostávám“. V tomhle se ale plete. Já toho od svého blogu dostávám tolik, že se to ani nedá vyjádřit.

third_birthday

9 thoughts on “Blog dnes slaví

  1. olivia 24.2.2013 / 17:50

    Milá Vanilka, aj ja dúfam, že písanie blogu naďalej zostane tvojou potrebou – ak nie základnou, aspoň vedľajšou 😉 Myslím, že je nás viac, kto sme si tvoj štýl písania obľúbili a vždy na nový článok čakáme. Verím, že až sa dieťatko narodí, tak neprídeme o ne úplne…

  2. vimneok 24.2.2013 / 19:42

    Všechno nejlepší 🙂 a taky doufám, že ti psaní vydrží i pak 🙂 btw dá se psát i jednou rukou u kojení… 😀

  3. Černá Moora 24.2.2013 / 22:28

    všechno nejlepší!
    a moc ráda čtu, že v psaní hodláš pokračovat 🙂

  4. Hanka 25.2.2013 / 10:37

    všechno nejlepší Tvému blogu, Martinko! Myslím, že je nás hodně, co ho rády/rádi čteme a těšíme se na každý další příspěvek 😉

  5. terka 25.2.2013 / 11:41

    krásný narozeninový den Tvému blogu! když jsem četla Tvůj minulý post, přemýšlela jsem, zda budeš i při mateřství ve psaní pokračovat. jsem ráda že ano:)

  6. Witch 27.2.2013 / 19:17

    Sice trochu později, ale připojuji se ke gratulantům. Ať žije LŽV!

  7. Clara 2.3.2013 / 15:22

    Taky preju tvemu blogu vsechno nejlepsi!

  8. Iri Novak 20.3.2013 / 21:09

    Mám to doma úplně stejné:)) To, že je pro mě blog něco jako terapie, ale asi pochopí jen ti, co blogují taky.)

  9. avespasseri 15.8.2013 / 12:07

    Psaní je totiž úžasná terapie… zjišťuju, že nejen psaní poetičtějších textů (to nechání se vést tvořivou silou jsem nadšeně popisovala u sebe na blogu, pro zájemce: http://zitjak.wordpress.com/2013/06/15/tvoriva-sila/), ale i psaní blogu (mám ho teprve cca 2 měsíce). Mnohdy prostě začnu psát a jen se divím, kam mě to vede 🙂
    Vydržet 3 roky? To jsem zvědavá?
    Tak blahopřeju (i když opožděně) a doufám, že budu moct číst dál a dál… jako matku mě tvé články baví a jako cestovatelskou duši zajímají :-))

Zanechat Odpověď

