Módní trendy ve stravování

Kamarádka mi jako reakci na můj minulý příspěvek o bio potravinách a hlavně o původu potravin poslala zajímavý článek, který vyšel v Magazínu Mladé fronty DNES. Přišel mi moc pěkně a vtipně napsaný, velmi pravdivý a zajímavý. Jen mi po něm zůstala na jazyku trpká příchuť z pocitu, že jsem se i já nevědomky nechala strhnout módním proudem: pídit se po původu potravin teď zřejmě frčí. Takové zjistění je mi nepříjemné. Nechala jsem se zmanipulovat? Na druhou stranu si říkám, že kdyby takovému trendu podlehlo víc lidí, aspoň by to sloužilo dobré věci: třeba by se konečně omezilo nesmyslné převážení některých potravin z místa na místo.

Přeji pěkné počtení.

Článek MF Dnes 6/2013

One thought on “Módní trendy ve stravování

  1. Bosorka 11.2.2013 / 08:53

    Článek jsem nečetla, ale je jasné, že kupováním lokální produkce obecně podporujeme místní podnikatele a udržujeme tak prac. příležitosti pro nás; neřkuli že o tom, jak se jídlo vyrábí a skladuje se spíše dozvíme o českém výrobku, nebo se toho alespoň míň bojím. Plus místní produkce je pro nás i přirozenější, než např. tropické ovoce (držené měsíce pod plynem) či med z tropických pralesů. Navíc např. med s místním pylem pomahá jako vakcinace pylovým i jiným alergikům před sezónou.

Zanechat Odpověď

