Povánoční prázdno

Období mezi vánočními svátky a Velikonocemi je takové prázdné, nepřijde vám?

Asi proto jsem letos trochu otálela s odzdobením stromečku. Stále si sice stojím za tím, že stromeček by se neměl zdobit dřív než den před Štědrým dnem, musím se ale přiznat, že letos jsem se ho dostatečně nenabažila. Naše radnice vyhlásila hromadný sběr stromečků 7. ledna, což znamenalo, že jsem ho na Tři krále měla vyhodit před dům. Nedokázala jsem to. Odzdobila jsem ho s těžkým srdcem teprve včera. Zbyl po něm v obýváku podivně prázdný prostor.

Na co se teď těšit? Jaro je daleko, žádná lyžovačka mě letos nečeká, Valentýna neslavím. Potřebuju mít během roku záchytné body a pozvolna proplouvat od jednoho k druhému.

Zajímavé je, že ještě před dvěma lety byl můj povánoční přístup přesně opačný. Z jakéhosi záhadného důvodu jsem se nemohla dočkat, až se zbavím stromečku a uklidím vánoční výzdobu, aby se náš domov zase vrátil „do normálu“.

Na co se momentálně těšíte vy?

10 thoughts on “Povánoční prázdno

  1. olivia 14.1.2013 / 13:01

    S tými záchytnými bodmi si to napísala veľmi výstižne, aj ja to tak mám, len tie body si tvorím hustejšie. Tešiť sa od Vianoc až na Veľkú Noc, ktorú i tak nemám rada? Takže momentálne sa teším, až bude po skúškach z francúzštiny, keď sa budem môcť bez výčitiek venovať hocičomu, už mám plán, potom sa budem tešiť na dcérine bábätko (schválne nepíšem moje vnúča!), za ktorým v marci asi pocestujem, no a potom uvidíme…

  2. Barb 14.1.2013 / 13:30

    Nepřijde mi. Když jsem chodila na základku a střední, tak je fakt, že leden mi byl dlouhej, nebyly žádný pořádný prázdniny. 😀 Ale jinak mi ten povánoční a předjarní čas vždycky nějak utekl na plesech, v divadlech… Teď už je to zase jinak, těším se na srazy s kamarádkami, kosmetiku, masáž… 🙂

  3. Polajka 14.1.2013 / 14:06

    Taky jsem ještě neměla srdce náš stromeček (rozumněj jedlové větve) odstrojit, ani betlém, v němž svíčky vytvářejkí nádhernou stínohru…možná příští víkend, pokud je kocour neshodí

  4. vimneok 14.1.2013 / 16:13

    mám to podobně… těším se teď na odjezd a na změny s tím spojené, ale taky se to už dost natáhlo… tak snad.

  5. Bosorka 14.1.2013 / 16:52

    Letos máš důležitější termíny a události, tak se na ně chystej a užívej si jich;-) Bos.

    • Vanilka 14.1.2013 / 17:06

      Já vím. Připadá mi to dlouhé, ale ono to teď asi uteče.

  6. Clara 14.1.2013 / 19:11

    Chapu to prazdno, taky nemam tohle obdobi rada. Tesi me jen, ze se dny prodluzuji a neni zde takova tma a vlhko: po proprsenem prosinci zde asi dva dny mrzne a napadl centimetr snehu, coz dnes zpusobilo hotovou kalamitu.

    Jako dalsi „metu“ mam karneval. Nijak ho neprozivam, ba prave naopak, jako kazdy rok se chystame z epicentra odjet, takze si udelame takovou mini-dovolenou. A taky od unora zacne chodit mladsi kluk k chuve (teda, presne receno, k panovi na hlidani).

    Uz tedka se tesim, zvlast, kdyz se Vanoce a potazmo cely prosinec vubec nevyvedl, byli jsme nepretrzite vsichni nemocni a pred Vanoci dokonce mladsi syn tyden v nemocnici.

  7. jane 16.1.2013 / 21:44

    Tesim se na 7. unora do divadla na predstaveni Pan Kaplan ma tridu rad a dva dny na to se moc tesim na odlet na dovcu na Reunion 🙂 A jeste predtim jsem dost zvedava na Galavecer u prilezitosti 120 let Slavie.

  8. balzu 28.2.2013 / 15:58

    zkouškový ten prostor docela slušně naplní….ale že by příjemně, to bych neřekla:D…mně zase tak nedojímaj velikonoce, co taky s nima ve městě:(…ale na vesnici byly vždycky parádní

Zanechat Odpověď

