Snídaně v hotelu

Včera ráno jsem měla pracovní schůzku v jednom hotelu. Samozřejmě ne v hotelovém pokoji, nýbrž na recepci a poté v hotelové restauraci, kde právě hoteloví hosté konzumovali svou snídani. Trochu jsem se přitom zasnila. Představovala jsem si, kdo asi jsou ti lidé, kteří ještě v devět ráno klidně vysedávají u snídaně, čtou noviny, popíjejí kávu a očividně nespěchají. Z jakého důvodu do Lucemburska přijeli? Proč se ubytovali právě v tomto hotelu, situovaném 100 metrů od letiště? Odkud letí a kam? Nikdo z nich nevypadal jako klasický turista – těch je v Luxu všeobecně dost málo. Obchodníci ale obvykle mívají víc naspěch.

Snídat v hotelu pro mě má určité kouzlo. Je to daleko propracovanější „obřad“ než můj hrnek čaje v koupelně a jogurt v kuchyni na stojáka. V hotelu si většinou dopřeju snídani o více chodech, do kterých zapojím vejce, sýr, ovoce a nějaké místní koláčky. A čaj nebo kávu (nebo klidně obojí!) piju z hrníčku s podšálkem – jak stylové! Hotelové snídaně mi také připadají kultivovanější než ty domácí – asi proto, že se lidé v hotelu napřed umyjí, obléknou a upraví, než vylezou z pokoje.

Kdybych mohla, určitě bych si hotelové snídaně dopřávala častěji – nejen na cestách 🙂

3 thoughts on “Snídaně v hotelu

  1. olivia 29.11.2012 / 21:14

    Ja hotelové raňajky priam zbožňujem! Keď sme v BXL hľadali byt na prenájom, bývali sme v takom malom hotelíku, na ktorý dodnes spomínam práve kvôli raňajkám. I keď som si aj tak vždy dala to isté, i keď by som si aj doma mohla pripraviť rovnaké, raňajky v hoteli majú podľa mňa čaro, ktoré sa nedá len tak napodobniť.

  2. Ano ano! Nedávno jsem výjimečně vyjela pracovně do Německa, a ta snídani, kterou jsem si tam v hotýlku dopřála, mi vydržela až do večera 🙂 Dala jsem si všechno, co mám ráda a pěkně v klídku ty tři chody zdlábla. Doma bych musela vstávat ve čtyři, abych něco takového dokázala… I když, kdybych vstávla ve čtyři, neuvařím si ani čaj 🙂

  3. tokijskadomovnice 2.12.2012 / 12:11

    Někdy se o víkendu oháknu a vyrazím na pořádnou snídani do kavárny s někým blízkým…je to báječné (při společenských večeřích totiž dost často usínám a u oběda přemýšlím, co musím ještě stihnou)

Zanechat Odpověď

