Adrenalin

Včera večer ve zprávách mě dojaly obrázky Felixe Baumgartnera, který našel odvahu k seskoku ze stratosféry. To víte, mě teď dojímá leccos 🙂 Nejdříve jsem se podivila, že to vůbec přežil. Myslím, že takový zážitek musel mít na jeho organismus vliv. Doufám, že ještě nepocítí nějaké vedlejší účinky nebo následky. Nevím, co ho k takovému pokusu vedlo, ale za jeho odvahu ho obdivuju. Nejvíc mě fascinuje fotka, na které se Felix připravuje ke skoku. Kdybych se náhodou (velikánskou náhodou) měla ocitnout v jeho situaci, jsem si jistá, že přesně v tuhle chvíli bych se „šprajcla“:

Kdysi mě volný pád velice lákal. Opravdu jsem uvažovala o tom, že sama sobě jednou daruju seskok s padákem z letadla. Dnes už vím, že nikdy nic takového nepodniknu. Člověk by se asi měl snažit si takové sny splnit do určitého věku, dokud má na to odvahu (i když Felixovi je prý 43 let!). Dnes se mi točí hlava, i když vylezu na obyčejnou rozhlednu – a ani to nemusí být zrovna Eiffelovka.

Jaké jsou vaše nesplněné sny, které už si asi nesplníte?

9 thoughts on “Adrenalin

  1. Martina 15.10.2012 / 13:03

    Dobré téma, leč poněkud neveselé, takže do úvah, co jsem kdysi chtěla a nesplnilo se, se radši nebudu pouštět.

    Nicméně, z poznámky o dojímání se leccos domýšlím 🙂 Pokud se nepletu, velká gratulace. Kamarádka říkávala – 2v1 🙂

    M.

  2. Mrkfolka 15.10.2012 / 14:13

    Miluji rozhledny a výšky, můj zatím nesplněný sen je let balonem, ale to není zase tak nereálné. Jako malá jsem vždycky chtěla skákat bungee jumping, ale nějak mě to naštěstí přešlo. Nicméně Felix má můj obdiv.

  3. Fabulátor 15.10.2012 / 20:49

    Já sice nejsem nějaký extra adrenalinový nadšenec, ale zase si říkám, že takový skok s letadla není až tak k zahození. Z výšky strach nemám, ale respektuji ji. A mnohem lépe se respektuje, když má člověk za zády padák.

  4. jolana88 15.10.2012 / 21:49

    🙂 je mu 43 – mně dostalo .. Naplánovano zopakovat bandží (líbilo se mi), dolézt k pramenům Labe – vyfunět (znova) na Sněžku a Plechý … projet se na plošině umývačů mrakodrapů mě nějak přešlo .. a ostatní? – zase něco vymyslím 😉

  5. Clara 15.10.2012 / 23:13

    Ani nevim, jestli mam nejake nesplnene sny. Asi ne takovehle adrenalinove konkretni cinnosti, ty me nikdy nelakaly. Vzdycky jsem se poustela jen do dobrodruznych cest a vztahu a u obojiho me mrzi, ze jsem si to neuzila vic a casteji 😀

    A gratuluji! Taky me dojimaly veci, o kterych bych to nerekla: doslova jsem prorvala cely film Mamma mia!, ktery jsem si pustila k zehleni. Dojal me tak, ze jsem ani na zehlicku nevidela, sedela jsem jak hromadka nestesti na gauci a slzy mi tekly proudem. A pritom uplna blbost!

  6. olivia 16.10.2012 / 08:10

    Takúto otázku som si ešte nepoložila, lebo asi vo svojej naivite som presvedčená, že ak by som veľmi chcela, nikdy nie je neskoro 🙂 Na adrenalín tiež veľmi nie som… Ešte sa budem musieť hlbšie zamyslieť 😉
    V tejto súvislosti mi však prišiel na um jeden z mojich obľúbených citátov: „Keď vidíte mŕtveho, ktoré z jeho nádejí vám pripadajú bezvýznamné- nesplnené alebo splnené?“ Max Frisch

  7. holkajulka 17.10.2012 / 10:57

    Já teprve o spoustě věcí sním… Ale určitě už nebudu baletkou 😉

Zanechat Odpověď

