Chanel číslo 5 u Diora?

Anekdota z práce.

Naše noviny budou slavit páté výročí. Jako symbol vděku našim nejdůležitějším inzerentům jsme se rozhodli jim u té příležitosti rozeslat malý dárek. Něco, co by mělo nějakou souvislost s číslem 5.

Po dlouhém hloubání nad kyticí pěti růží, krabičkou s pěti bombóny a podobnými „volovinami“ mě napadla spásná myšlenka: rozešleme jim malé flakónky parfému Chanel No 5. Je to sice dárek spíš pro dámy, ale pánové ho můžou darovat svým manželkám, sekretářkám, milenkám (nebo sekretářkám-milenkám). Je to dárek originální, vkusný, snad i trochu vtipný a „chic“.

Kde ale rychle sehnat zhruba 300 malých parfémků? A jak jen to zařídit, abychom je získali levně či dokonce zadarmo? To je totiž zásada mého milého šéfa: získat maximum, utratit minimum.

Obrátila jsem se na našeho šéfredaktora s adresářem plným užitečných kontaktů: „Mohl bys mi dát nějaký kontakt na Chanel?“

Z jeho kanceláře jsem odešla s belgickým číslem, protože Lucembursko spadá u Chanelu pod belgickou distribuční síť.

Volám, telefon zvoní a pak ho zvedne osoba s příjemným hlasem. Trpělivě naslouchá mému připravenému monologu, kterým se jí snažím vnutit svůj názor, že se jedná o ideální příležitost vyzkoušet inzertní prostory v našich novinách a výměnou za ně nám poskytnout 300 malých Chanelů.

Když ji konečně pustím ke slovu, oznámí mi: „To je všechno velice zajímavé, ale tady jste u Dioru.“

Sakra. Začnu blekotat, že se můj kolega šéfredaktor teda asi spletl, hihihi, a zdalipak Dior náhodou také nemá nějaký produkt, který by měl spojitost s číslem 5, hihihi.

No nic. Jsem bez Chanelu, a kdyby mě náhodou někdy napadla nějaká spolupráce s Diorem, raději na ni už předem zapomínám.

Aspoň mám další trapnou historku vhodnou k vyprávění.

Máte někdo nějaký jiný (lepší a rychle realizovatelný) nápad, jaký dárek by naši inzerenti mohli ocenit v souvislosti s naším pátým výročím?

8 thoughts on “Chanel číslo 5 u Diora?

  1. ustarnouciblogeriny 13.9.2012 / 15:11

    Moc hezké!!! Jako z filmu Ďábel nosí Pradu. A co jim věnovat Pět neděl v balónu od Julese Verna nebo Pět Tibeťanů? (U nás by to ještě mohla být kniha Karla Poláčka Bylo nás pět.) No jo, já vím… Moc vtipné to není… Chanel je Chanel…

    • Clara 15.9.2012 / 16:11

      Nebo jeste Jatka c. 5 🙂

      • ustarnouciblogeriny 15.9.2012 / 16:24

        Vonnegut taky dobrý, ale já bych fakt raději ten Chanel…

  2. LK 13.9.2012 / 16:58

    nebo iPhone 5, ale nevolala bych do Nokie 🙂 Krásná příhoda!!!

  3. vonrammstein 13.9.2012 / 18:43

    :)) Hezké faux-pas 🙂 A co tak zkusit sehnat skutečné číslo na skutečný Chanel?

    • Vanilka 18.9.2012 / 16:16

      Tak skutečný Chanel mi nakonec odpověděl, že podobná spolupráce nejde dohromady s jejich vnitřní politikou.

  4. olivia 14.9.2012 / 21:56

    Napad ako Chanel 5 asi uz nikto neprekona… Neviem, ake darceky su pre inzerentov vhodne, ale napadla mi nejaka darcekova sada pozostavajuca prave z piatich veci 😦

  5. tina 19.9.2012 / 15:07

    super anekdota, som sa dobre pobavila.Kedysi som v Koline praxovala v jednej firmicke na podobne darcekove zalezitosti s logom firmy. Napadlo i ze napr. sada 5 roznych balzamov na pery, napr. 5 roznych farieb alebo 5 roznych prichuti v darcekovom baleni potesi nielen zeny ale aj muzov / to by ste sa nestacili divit ako ocenia taketo prkticke vecicky /. Ak chcete mozem vam poslat kontakt, robia naozaj zaujimave vecicky priamo na mieru zakaznika

    Tina

Zanechat Odpověď

