Každé roční období má své kouzlo

Minulý víkend jsem s překvapením zjistila, že se těším na podzim. Zní to asi trochu divně, protože léto ještě nekončí a určitě nás v září čekají moc krásné dny plné sluníčka a letního žáru. Taky je pravda, že letos jsem zase tolik takových dní nezažila. Po nepovedeném jaru jsem se těšila na povedenější léto, avšak ty opravdu horké dny přišly až v době, kdy jsem je musela přetrpět v kanceláři za staženou roletou a ventilátorem puštěným na maximum.

To, že se těším na podzim, jsem si uvědomila, když jsem od Motýla dostala dvě růžové šály, které mi přivezl z Německa, kde navštívil svou sestru s dětmi. Jedna je růžovější než druhá. Podivila jsem se, proč mi daroval dvě téměř stejné šály, když je v jejich odstínu jen nepatrný rozdíl. Prý se mezi nimi nedokázal rozhodnout, a tak je vzal obě (a přenesl tak své dilema na mě a já ho budu muset každé ráno řešit za něj).

Ne že by se šály nedaly nosit i v létě – obzvlášť v lucemburském létě. Ale při pohledu na ně se mi okamžitě vybavil studený, avšak slunečný podzimní den a já, jak se procházím alejí pestrobarevných stromů v nějakém ponurém oblečení zvýrazněném jednou z mých nových růžových šál. Ta představa se mi líbila. Jako bych už cítila své chladem zkřehlé ruce a vlhkou vůni spadaného listí… Vždyť já mám vlastně podzim hrozně ráda!

A stejně se pak budu těšit na zimu – konkrétněji na vánoční výzdobu ve městech a první sněhové vločky.

A potom na jaro a na jeho čerstvou zeleň.

A potom na léto a na prázdniny… a takhle pořád dokola.

Jsem vlastně šťastný člověk. Mám ráda všechna roční období. Akorát se ještě musím naučit si je víc užívat, až přijdou, místo abych se pořád těšila na to, co přijde po nich.

 

8 thoughts on “Každé roční období má své kouzlo

  1. Eliška 30.8.2012 / 13:11

    Taky se těším na podzim, ale já se těším každý rok, protože podzim je moje milované období. Už se vidím v teplých punčochách, kozačkách a sukni ve Stromovce, až se zase budu tlemit tomu, jak chlupatina lítá v pleteným svetru od babičky v listí. Ty podzimní barvy na mě působí takovým milým, pohodovým dojmem:)

  2. veru 31.8.2012 / 10:45

    já se na podzim moc netěším, ale zase lepší než zima 😀 jsem naprostej letní člověk, i když mě ty hrozný vedra taky pěkně štvou, když zrovna nejsem u vody 😀

  3. EdnaMoodnii 31.8.2012 / 12:57

    Přesně tak – každé roční období má své kouzlo. Toho letního už jsem si užila, teď se těším na to podzimní :-).

  4. Bella 1.9.2012 / 17:29

    Moc pěkně napsané a souhlasím, každé období má něco do sebe 🙂
    Paris-London Giveaway

  5. cernamoora 2.9.2012 / 23:42

    taky to tak mám, náš podnebný pás mi téměř vyhovuje – léto bych ochladila 😉
    bydlet třeba na Floridě, tak se z toho zblázním 😀

Zanechat Odpověď

