Až se stanu milionářkou

Trocha snění nikdy není na škodu…

Skočila jsem po Černou Moorou hozené rukavici a rozhodla se vypracovat vlastní přehled všeho, co bych si pořídila nebo co bych podnikla, kdybych byla milionářkou. Pardon, oprava: …co si pořídím a podniknu, až budu milionářkou.

Když jsem se dala do přemýšlení, nic moc mě nenapadalo. Možná je to znak toho, že mi bude líp, když milionářkou nebudu, protože bych stejně nevěděla, jak se svými miliony naložit. Na druhou stranu bych je mohla prostě věnovat třeba na rozvoj zdravotnických zařízení a škol v Africe, a byl by pokoj. O dobrých skutcích ale tenhle příspěvek asi být nemá. Na vyřešení celosvětové bídy bych těch milionů postřebovala opravdu hodně.

Co bych tedy udělala pro sebe?

S Motýlem bychom určitě jednorázově splatili náš lucemburský byt a zřejmě si ho nechali. Mít adresu v Lucembursku je určitě výhodné kvůli daním. Jako ne-milionář jsem do tajů těchto finančních zájmů ještě dostatečně nepronikla, ale určitě by mi to Motýl vysvětlil, kdyby na to přišlo.

Byt v Paříži by se určitě taky hodil, ovšem nic velkého a honosného by to být nemuselo, stačil by nějaký pohodlný skromný penthouse v nějaké chic čtvrti :-), třeba něco v takovémhle jednoduchém stylu:

Samozřejmě s terasou:

Hlavní sídlo bych ale zřídila v Provence. Původně jsem myslela spíš na Korsiku, ale tam je riziko, že by nám naši luxusní vilu někdo vyhodil do povětří. Styl bych určitě volila spíš tradiční (zrekonstruovaný kamenný dům), ale klidně by to mohlo být i něco modernějšího (nejsem vybíravá):

Podmínkou je blízkost moře (ale umístění přímo na pobřeží není nutné), bazén a velká zelená zahrada, ve které bych mohla takhle nějak relaxovat (a ve které by mi to takhle slušelo):

Nákup nemovitostí bych dočasně zakončila malým bytem v New Yorku.

O všechny byty a dům se mi samozřejmě bude někdo starat a udržovat je (a vyhazovat z nich pavouky). Já totiž ostatně nějakou dobu nebudu mít dost času ani na to, abych v nich přebývala. Budu totiž cestovat. Na programu jsou pro začátek:

  1. Tanzánie, Keňa, Zambie a Jihoafrická republika
  2. Argentina, Bolivie a Peru
  3. Japonsko
  4. Kanada
  5. Thajsko
  6. Švédsko a Norsko

Za oblečení, boty a šminky asi zase tolik peněz utrácet nebudu. Ale nebudu se ani zbytečně omezovat, to je snad jasné.

Do práce chodit nebudu, to je vám určitě taky jasné. Ale až se začnu nudit, konečně se pustím do psaní svého velkého knižního debutu. Určitě k tomu využiju všechny ty zážitky a zkušenosti nasbírané na cestách. A když pro nedostatek talentu nenajdu nakladatele, vydám své veledílo bez otálení na vlastní náklady.

A to je asi tak všechno. Dál mě moje fantazie nepouští. Mám pocit, že jsem na něco určitě zapomněla. Jistě se dá dělat ještě spousta dalších a báječnějších věcí, když má člověk neomezený zdroj financí. Nebo ne?

Všimněte si, prosím, jak jsem na začátku příspěvku používala podmiňovací způsob a nakonci už sebejistý budoucí čas 🙂

Jak byste se svými miliony naložili vy?

4 thoughts on “Až se stanu milionářkou

  1. Hanka N. 23.8.2012 / 14:42

    jednoznačně: Cesta kolem světa..sama…s batohem…a kreditkou 🙂

  2. cernamoora 23.8.2012 / 23:16

    musím konstatovat, že to máš taky velmi dobře promakaný! 🙂 já uvažovala nad tím cestováním, ale mně by asi za hranici Evropy hned tak někdo nedostal 😀

  3. Witch 24.8.2012 / 07:59

    Protože už roky přispíváme na výhry ve sportce ostatním, tak jsme se už kdysi s mužem domluvili úplně jednoduše. Nikdo by se o tom nesměl dozvědět. Dětem bychom část peněz dali – rovným dílem- na vázané vklady s vysokým úrokem. Jen ať se snaží nejdřív postavit na vlastní nohy. Pro oboje rodiče a možná sourozence bychom rozdělili druhou hromádku, bez ohledu na to, kolik jich je na které straně. (protože rodiče by to stejně měli snahu cpát sourozencům…) Hlavní část by šla do baráku, aby byl nízkoenergetický, do zbytku pozemků, a do nějakého bytu někde jinde, třeba v Praze (ale to moře se mi dneska už taky líbí), kde je nutno občas přespat a máme tam oba pořád jakési potřeby… (A všechno by bylo rychle fuč.) To je základ. Protože znám ještě možnosti darů na přesné účely, taky bych jim něco dala.Hlavně na děti s problémy.

  4. Brooks C. 8.12.2012 / 15:30

    Tak ono záleží na tom, jestli se ty miliony mají utratit nebo investovat…:) Kdybych je měl jen tak utratit (to je ta příjemnější varianta), tak bych se asi taky kouknul po nějakém luxusnějším bydlení na nějaké lepší adrese (třeba Mayfair:)), letní sídlo v Provence taky není vůbec špatný nápad, pak bych asi taky zamířil do showroomu RR… O takových těch luxusních „maličkostech“, které bych si dopřál (nějaké fajné hodinky, zařízení bytu atd) se raději ani nezmiňuju…:)

Zanechat Odpověď

