Konečně! Teplá letní noc!!!

Cestou do ložnice jsem neodolala pokušení, a ačkoli bych si raději měla jít lehnout, abych do nového týdne vkročila pěkně odpočatá, sedla jsem si ven na terasu – aspoň na chvilku. Dnes je totiž jedna z těch teplých letních nocí, které jsem tu už několikrát s nadšením popisovala. Na obloze září Velký vůz ( jediné souhvězdí, které poznám), je takové teplo, že nepotřebuju svetřík, ve vzduchu voní léto (asi suchá tráva) a je slyšet cvrkot lučních kobylek. Dlaždice na terase jsou ještě vlahé od slunečního žáru. Okna bytů v okolí jsou otevřená dokořán – lidé asi doufají, že tak dovnitř vpustí trochu příjemného nočního chládku, který zatím nepřichází. Jsou slyšet tiché rozhovory a hrající televize, které osvětlují zhasnuté interiéry svou bleděmodrou září. Celé město se pomalu připravuje k spánku. A mně je líto jít spát.

3 thoughts on “Konečně! Teplá letní noc!!!

  1. cernamoora 20.8.2012 / 00:38

    to jsme na tom s těma souhvězdíma skoro stejně :))) já ještě poznám casiopeu, ale tak, ta je vidět pořád .. 😉

  2. Sirocco girl 20.8.2012 / 09:58

    Teple noci miluju, mam vzdycky pocit,ze se musi stat neco kouzelneho :)))

Zanechat Odpověď

