Lucemburská pampa

Dnes jsem podnikla pracovní cestu do kraje, jemuž můj kolega Lucemburčan říká „lucemburská pampa“. Tedy všechno, co se nachází od hlavního města na sever.

Umožnilo mi to vrátit se do krajů, kde jsem před pěti lety několik měsíců bydlela a od té doby se tam neměla příležitost vrátit. Teda aspoň částečně: jela jsem po stejné silnici, po které jsem jezdila kdysi, ale tentokrát jsem pokračovala ještě dál.

Řídit auto v neznámé krajině pro mě kdysi byla noční můra. Teď si to užívám. Ranní dopravní špička už opadla – kromě toho jsou prázdniny, tudíž i menší provoz – a tak jsem jela pohodově a kochala se krajinou. Téměř u cíle jsem se musela zeptat na cestu, což mi umožnilo si na benzínce koupit výtečnou kávu. Najít totiž firmu, jejíž adresa je prostě „Zone Industrielle, Echternach“, není tak jednoduché, jak by se mohlo stát. Ale zvládla jsem to.

A uvědomila jsem si, jak je to příjemné se občas vydat do neznámých končin (nebo do končin, kde jsem dlouho nebyla a kde se toho spousta změnilo). Najednou jsem nejela na autopilota, dávala jsem pozor na cestu, soustředila jsem se na to, co dělám (na řízení) a zároveň jsem si všímala věcí, které na svých naučených trasách nevidím.

Vřele doporučuji čas od času vyzkoušet!

4 thoughts on “Lucemburská pampa

  1. Barb 17.7.2012 / 17:23

    Vypadá to tam líbezně!

  2. jengibreenpolvo 18.7.2012 / 10:36

    Moien Vanilko,
    tvůj blog jsem začala sledovat před několika měsíci. V Lucembursku jsem byla v minulosti asi třikrát a jelikož patří k ‚německy mluvícím zemím‘ (teď už jsem se ale naučila, že s němčinou se tu člověk moc daleko nedostane, když i na nádraží je všechno francouzsky:), vždycky jsem se do Lucemburska chtěla vrátit na delší dobu.
    No a najednou jsem tady a bydlím přesně tady v lucemburské pampě. Tak až budeš mít zase jednou cestu sem na dálný sever, stav se na kafe:)!
    A dneska neprší (zatím:), tak ať si užijem ještě hodně sluníčka!
    Eliška

    • Vanilka 18.7.2012 / 12:04

      Moien Eliško,

      To kdybych včera věděla! Nejsem si totiž jistá, jestli se mi v blízké době naskytne příležitost se do té vaší pampy dostat znovu 🙂 Čemu se tam věnuješ a jak dlouho v Luxu hodláš zůstat?

  3. grafikabrno 28.8.2012 / 22:54

    Tomu říkám blogcek 🙂
    u cestovatelských příspěvků doporučuji více fotek, ať si to užijeme.

Zanechat Odpověď

