Dodatek k národní hrdosti

Volné pokračování mého předchozího příspěvku:

V rámci fotbalového Eura 2012 jsem se poprvé v životě účastnila sázení na výhry či prohry jednotlivých mužstev. Soutěž vyhlásili v kanceláři naši korektoři, a přestože fotbal mi opravdu nic neříká (mám radši hokej, když už bych si měla vybrat), nechala jsem se zlákat už jenom proto, že obvykle nás korektoři a sportovní redaktoři do svých sázek nezačleňují. Přišlo mi to od nich hezké, že to tentokrát nabídli všem.

Zaplatila jsem „registrační poplatek“ 3€ a vyplnila své odhady výsledků. Samozřejmě vůbec netuším, která země má největší naděje na vítězství, neznám jejich úroveň, a tak jsem skóre určila podle toho, jak mi je který národ sympatický. A jako hrdá Češka jsem samozřejmě vložila velké naděje v české fotbalisty. Tak například v prvním zápasu Ruska s Českou republikou jsem optimisticky navrhla skóre 0:3 pro Česko.

Včera jsem o svém – bohužel mylném – odhadu pověděla svým rodičům přes Skype.

Maminka zvolala: „A jéje. To ses rovnou mohla zeptat táty. Ten od začátku říká, že všechno prohrajeme a brzy pojedeme domů.“

Přijde mi, že je to klasický příklad naší národní hrdosti.

PS: Omlouvám se Olivii a Janě, jejichž komentáře se omylem ocitly mezi spamy. Snad už se to víckrát nestane. 

2 thoughts on “Dodatek k národní hrdosti

  1. barb 10.6.2012 / 16:37

    Kdybyste se zeptala mě, řeknu vám to samé. Stačí aspoň povšechně znát nevalné výsledky z minulých šampionátů, tohle nemá co dělat s národní hrdostí. Ale chápu, že vás kniha zasáhla, tak teď tohle téma vidíte i tam, kde není. 😉

  2. ladyesik 24.6.2012 / 00:21

    Já tedy fotbal nesleduju vůbec, když už, tak taky ten hokej. Ten se hraje aspon na menší ploše.

Zanechat Odpověď

